Shares worden automatisch gekopieerd.

Pagina: 1
Acties:

• Wallie75
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-11-2012
Hallo,

Ik heb een probleem met shares onder windows.

We hebben hier een oude NT4 server met een Share. Als ik op een ander werkstation een share maak naar die NT4 share lukt dat gewoon en heb ik geen problemen. Maar als ik nu in die share ga kijken vanaf het werkstation gaat dat in zo verre goed dat als ik in een bepaalde map kom (met sjablonen voor ord en Excel) gaat het werkstation automatisch de share kopieren (krijg dus meer netwerkschijven naar de zelfde share.)

V.B.

Ik heb de netwerkschijf i en die verwijst naar \\servernaam\Bai_Data
op die share staat een Directory met de naam Sjabloon.

Als ik via de verkenner die Directory wil benaderen (sjabloon) loopt de PC voor een tijdje vast en zie ik in mijn verkenner ineens

J:\
K:\
L:\

verschijnen en die verwijzen allemaal naar \\servernaam\Bai_Data

Iemand een idee wat dit is ???

Ik heb al virusscan gedaan met McAfee (met de nieuwste virusupdate) op zowel werkstation als server maar geen rare dingen gevonden. Ik heb dit probleem op meerdere werkstations.

HELP :'(

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Geen idee wat dat kan zijn zo.
heb je de i schijf al eens weggegooid en opnieuw aangemaakt?
Kijk ook eens wat de eventviewer (eventvwr) er over te zeggen heeft op het moment dat hij die andere 3 aan maakt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke WIndows versie gaat het hier eigenlijk over op de client? Zoals je in de Windows Operating Systems Policy kan lezen zien we dat graag terug in je topic titel :)