Toon posts:

Videotelefonie in Vlaanderen via digitale tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die video telefonie in de huiskamer, van uit je zetel en op je televisie, een feature vinden die je wel zou kunnen overhalen om over te schakelen op digitale televisie, telenet digital tv of belgacom tv? Iets alla http://www.alcatel.com/pu...&abstractLanguage=English

Of is digitale televisie overroepen en toekomst muziek?

Telenet zegt reeds meer dan 100.000 aansluitingen te hebben en Belgacom zegt dat er er 30.000 hebben. zijn er mensen die reeds digitale tv hebben en hun ervaring willend delen? of mensen die redenen die willen aanhalen waarom ze geen digitale tv in huis hebben gehaald?

in het kader hiervan doe ik ook een enquete, als je 5 minuten tijd hebt, het duurt echt niet lang,
zou je ze dan ook willen invullen? thx

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 19:32

qless

...vraag maar...

Ik heb al een maand of 3 digitale TV via Telenet.

Beeldkwaliteit is inderdaad beter (zeker bij de Vlaamse zenders zoals VTM)
Meest gebruikte functies:
- Online TV gids (errug handig)
- Nieuws-on-demand kijken

Verder werkt ook films-on-demand goed, maar ik heb alleen de gratis films gekeken.

Nu gebruik ik wel maar 1 TV in huis, en mijn videorecorder(vhs) heeft in zijn 6 jarig bestaand 2x een band afgespeeld...

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

Topicstarter
ik ben ni goe bezig...

na een eerder debug regel die ik was vergeten te verwijderen,
was er nu blijbaar nog een fout in de database...
iedereeen die tussen 0130 en 1100 vandaag (21/04) de enquete heeft ingevuld
heeft waarschijnlijk een foutmelding gekregen. Indien dit zo was zou ik het op prijs stellen
mocht je de enquete vlug ff opnieuw invullen.
ik weet het, het schandalig, maar de goden willen blijkbaar niet dat ik
een deftig rapport indien... laten we op beterschap hopen.

nogmaals de link: http://www.vtk.ugent.be/bram/enquete

Bram

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 11:10 ]