Toon posts:

Welke router ist beste Dlink,digiconnect,sweex,qtec

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke router is hett beste, een Dlink,digiconnect,sweex of een qtec

het zijn allemaal 54mbts wireless routers maar welk merk kan ik het beste nemen ?

kan ieman mij hier mee helpen groet robin

• Gover
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-01 22:16

Gover

Seti@home Classic: Wiep

Heb je je huiswerk al gedaan? Wat wil je met je router gaan doen, heb je speciale eisen, een volledig instelbare SPI Firewall bijvoorbeeld?

Hier kan niemand een zinnig antwoord op geven, bij een vriend heb ik een Sitecom neergehangen, werkt prima op Casema, hij kan internetten, zit achter een NAT 'firewall' en kan de hele dag door Discworld Mud spelen (of hoe het ook heet), is 1x vastgelopen in een jaar tijd. Maar D-link heeft ook leuk speelgoed met veel meer instellingen en de naam een beter merk te zijn. Maar zoals met alles, wat wil je ermee?
Dus als je aangeeft wat je eisen zijn, je reviews naast elkaar hebt gelegd, een budget hebt vastgesteld, kleurwensen, wel of niet met schroefjes aan de muur te bevestigen etc..... zijn er er hier vast genoeg mensen die je van advies kunnen bedienen.

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Verwijderd

Topicstarter
ok dankje wel vooje reply ik dnek toch dat ik de D-link neem

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
D-link is de enigste in het rijtje van je die goede kwaliteit levert :P

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

robintuik,

Je bent al meermaals erop gewezen dat we fatsoenlijke eigen inzet van je verwachten voor je een topic start, zoals in de GoT Huisregels duidelijk aangegeven wordt.

Toch presteer je het weer om een topic aan te maken op de verkeerde plek (Overige Hardware is geen dumpbak, netwerkonderdelen als router horen in Netwerken) en -nog kwalijker- met geen enkele blijk van eigen inzet. Zo hoort het dus niet. Als je gebruik wilt blijven maken van GoT zul je hier echt verandering in moeten aanbrengen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.