Toon posts:

.pst importeren in outlook express*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop is voor reparatie naar de winkel gegaan maar al mijn programma's staan erop.
Ik heb een back up van mijn e-mail voor mijn werk die ik moet gebruiken en heb tijdelijk een pc gekregen waar alleen outlook express op staat. ik krijg het niet voor elkaar om de .pst erin te krijgen

Kan dit wel en zijn er evt. andere oplossingen om zonder Oulook je pst files en dus je mails te kunnen lezen?

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Google, tweede resultaat:
How to Import PST Files within Outlook Express
To import messages from an existing Exchange or Outlook client PST, follow these steps.

1. Open Outlook Express, on the File menu point to Import, and then click Messages.
2. In the "Select an email client to import from" box, click the appropriate mail client, Microsoft Exchange or Microsoft Outlook, and then click Next.
3. Click Next, and then in the Profile Name box, click the Profile name from which to import the PST (in this case, it's at "My Documents" folder), and then click OK.
4. In the Select Folders box, choose All Folders, or to import specific folders, choose Selected Folders, and then click the folder that you want to import into Outlook Express. NOTE: If you choose Selected Folders and want to import more than one folder, press and hold the SHIFT key and then click each folder you want to import.
5. Click Finish.
Je zegt trouwens "ik krijg het niet voor elkaar om de .pst erin te krijgen". Het is in dat geval het beste als je ook zelf vermeld wat je dan al hebt geprobeerd, om te voorkomen dat we allemaal dingen aandragen die je allang gedaan hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
Die google stuff heb ik gedaan maar op de pc waar ik nu mee werk staat enkel outlook express
is er een manier om toch die pst files te lezen?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Afaik zal dat niet werken. :'(. OE6 kan geen pst's lezen. Mail uit outlook kan worden geimporteerd als er een werkende outlook aanwezig is. Ook progjes als mailnavigator leunen op outlook om mails uit pst's te kunnen uitlezen. Dus, eerst exporteren met een werkende Outlook, dan importeren in OE.

Owe, en welkom op GoT. :)
Omdat alles wel dringend is gaat dat dus uit de topictitel. Ook wat Glowmouse schrijft: t'is handig als je in je startpost even vermeldt wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt. Niet alleen voorkomt dat overbodige reacties; op een gede startpost krjg je iha ok betere reacties. lees anders even Algemene gedragsregels (Netiquette) om te weten wat we van een startpost verwachten.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het probleem is idd dat je OL geinstalleerd zou moeten hebben staan om het te importeren. Het snelste is iemand met Outlook vinden en met het DVDtje langsfietsen. Maar dat is lastig op dit tijdstip :P

Omweg kan misschien ook: probeer bijv. http://sourceforge.net/projects/ol2mbox om het naar mbox om te zetten. mbox kan je inlezen in Thunderbird.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• gmork
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2025
Is dit niet wat?
http://www.microsoft.com/office/trial/

Office 2003 incl outlook voor 60 dagen. 228mb.
Pagina: 1