Vanavond was ik even wat nieuwe muziek op mijn iPod (20GB, 4th generation) aan het zetten en toen ik daar mee klaar was klikte ik in deze computer zoals gebruikelijk op Uitwerpen bij de iPod. Vanwege het feit dat dit erg lang duurde haalde ik gewoon de USB-kabel er uit (wel vaker gedaan, ging altijd goed), maar nu is alle muziek weg van de iPod.
Gek genoeg is nog wel bijna de hele iPod vol (Windows geeft aan nog maar 1,8GB vrij en dat was ook zo toen ik de laatste muziek had toegevoegd. Is er een manier om de muziek terug te krijgen of kan ik al m'n cd's op nieuw gaan rippen (want alles alleen op iPod)?
(Tis natuurlijk dom om 'm er met kabel en al uit te trekken maar het is vaker goed gegaan)
edit: ho dubbelpost, kan iemand even 1 topic weghalen?
Gek genoeg is nog wel bijna de hele iPod vol (Windows geeft aan nog maar 1,8GB vrij en dat was ook zo toen ik de laatste muziek had toegevoegd. Is er een manier om de muziek terug te krijgen of kan ik al m'n cd's op nieuw gaan rippen (want alles alleen op iPod)?
(Tis natuurlijk dom om 'm er met kabel en al uit te trekken maar het is vaker goed gegaan)
edit: ho dubbelpost, kan iemand even 1 topic weghalen?
[ Voor 6% gewijzigd door Wutroe op 20-04-2006 01:10 ]