Vanavond was ik even wat nieuwe muziek op mijn iPod (20GB, 4th generation) aan het zetten en toen ik daar mee klaar was klikte ik in deze computer zoals gebruikelijk op Uitwerpen bij de iPod. Vanwege het feit dat dit erg lang duurde haalde ik gewoon de USB-kabel er uit (wel vaker gedaan, ging altijd goed), maar nu is alle muziek weg van de iPod. Gek genoeg is nog wel bijna de hele iPod vol (Windows geeft aan nog maar 1,8GB vrij en dat was ook zo toen ik de laatste muziek had toegevoegd. Is er een manier om de muziek terug te krijgen of kan ik al m'n cd's op nieuw gaan rippen (want alles alleen op iPod)? (Tis natuurlijk dom om 'm er met kabel en al uit te trekken maar het is vaker goed gegaan)
Volgens je iPod staat er niets op, maar Windows zegt x GB vrij? Klinkt als een corrupte database (je iPod heeft alle te luisteren bestanden in een database staan, en van daaruit blader je ze door).
Je zou kunnen kijken of de liedjes zelf er nog wel op staan (als je vanuit de Windows Explorer naar je iPod toe bladert (verborgen bestanden/mappen weergeven via Tools|Folder Options|View, 'Show hidden files and folders' aanvinken) staan daar een aantal mappen, waarin je liedjes als het goed is staan). Vervolgens bestaan er volgens mij tooltjes om de database van je iPod weer op te frissen (wellicht zelfs via iTunes).
Je zou kunnen kijken of de liedjes zelf er nog wel op staan (als je vanuit de Windows Explorer naar je iPod toe bladert (verborgen bestanden/mappen weergeven via Tools|Folder Options|View, 'Show hidden files and folders' aanvinken) staan daar een aantal mappen, waarin je liedjes als het goed is staan). Vervolgens bestaan er volgens mij tooltjes om de database van je iPod weer op te frissen (wellicht zelfs via iTunes).
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Het is al opgelost: [rml][ iPod] Alle muziek weg, maar toch nog vol[/rml]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dit topic is gesloten.