Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

K750i/W800i: Foto's nemen met je pc via bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Ik heb weer wat leuks gevonden op het net :9
Met de K700 Webcam software kan ik met m'n K750i foto's nemen via m'n pc.
Nu werkt de software nog niet optimaal, foto's nemen gaat goed, maar overzenden van de foto via bluetooth gaat halverwege mis bij mij :/
Met het programma kan je het volgende instellen:
  • Vergader profiel kiezen
  • Night mode instellen
  • Flash instellen
  • Display verlichting aan zetten
  • Waarschuwing voor key-lock
  • Verwerkingstijd foto (opslaan)
Ik heb hem nu zover dat ie eerst het vergaderprofiel kiest, dan zet ie de foon in night mode, waarna hij gaat scherpstellen en afdrukken.
Na het afdrukken wordt de laatst genomen foto via bluetooth naar je pc gestuurd.
Ook kan je een foto direct uploaden naar een ftp, datum en tijd toevoegen en een html pagina meesturen.

Afbeeldingslocatie: http://k700.hitziger.net/pics/screenshots/wc_gross_en_n.jpg

Je kan met de usbkabel werken, maar dan moet de foon wel de plaatjes in z'n eigen geheugen opslaan en het programma haalt de plaatjes via bluetooth op uit het foongeheugen.
Dit kan niet anders, omdat de MS door de pc bezet wordt gehouden.

Verbinden kan met de maximale snelheid in het programma (256Kb/s).
Net als bij internetten via BT moet je eerst een seriële BT verbinding tot stand brengen, daarna maakt het programma verbinding met je foon.

Zowel met m'n bta-6030 als m'n oudere BT1.2 stick gaat het overzenden van foto's fout, hij blijft halverwege hangen en ik moet de seriële BT verbinding verbreken om de foon 'vrij' te krijgen, want hij reageert nergens op als de BT verbinding hangt.
Als ik BT in de 'stroom sparen' stand zet, dan gaat het met de BT1.2 dongle (Widcomm 5.x driver) goed :Y)
Ik ben benieuwd of het hangen afhankelijk is van de firmware (ik heb de oude 044 nog) :z
Overigens zag ik op het oude forum dat het alleen met 035 firmware goed werkt en dat de nieuwste problemen geeft.
Oudere firmware als de mijne zou niet werken, maar zoals vaak het geval is ben ik weer een uitzondering (8>

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Deze software heb ik een tijdje geleden ook al uitgeprobeerd. Bij mij werkte alles goed en ik had er meteen maar even een echte webcam van gemaakt: Foto's automatisch maken en opslaan op onze webserver en in een webpagina die om de 45 seconden reload ophalen.
Camera dan ergens neerleggen (bijv. op m'n beeldscherm) en mensjes kunnen elke 45 sec. een nieuwe TinuX zien. Erg vloeiend is dat niet (0,022 fps) maar het idee is er!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Deze software heb ik werkelijk al 1,5 jaar op m'n computer staan :?

Werkte opzich perfect maar zeker niet als streaming en dergelijke

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
De naam van het programma is niet juist natuurlijk, ook met de K700 kon je niet streamen.
Wat ik wel leuk vind is dat de maker hem heeft aangepast voor de K750i en dat je nu extra instellingen hebt t.o.v. het originele programma.
Het lijkt me leuk (voor anderen) om eens te kijken of het met de W810 ook goed werkt, ik verwacht er geen problemen mee eigenlijk :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

heb het even geprobeerd maar op mijn mobiel (w810) komt telkens de melding of ik de gemaakte foto wil verwijderen, dat moet handmatig gebeuren. Is hier een omweg voor, want dit werkt niet echt lekker.

K750 en w800 gebruikers hebben hier geen last van?

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:39:
heb het even geprobeerd maar op mijn mobiel (w810) komt telkens de melding of ik de gemaakte foto wil verwijderen, dat moet handmatig gebeuren. Is hier een omweg voor, want dit werkt niet echt lekker.

K750 en w800 gebruikers hebben hier geen last van?
Dat gebeurt bij mij ook, ik zie geen optie om hem bijv. altijd toestemming te geven :/

Pagina: 1