Ik heb ook het probleem dat mijn laptop niet meer boot (Alleen maar zwart beeld).
Heb geheugen gewisseld enzo maar werkt ook niet (Net als bij die andere).
Mijn probleem is iets groter denk want mijne is een cl56 (Diablo van Laptopper.nl die nu niet meer bestaat).
Nu was mijn vraag:
Is z'n moederbord zonder fatsoenlijk merk ? Of kan er vanalles in ?
De laptopper.nl bestaat niet meer dus ik moet opzoek naar de leverancier van het moederbord.
Het gaat over de Diabloo V3100 met de radeon 9700 128MB.
Kent iemand deze laptops ? Of merk moederbord in deze laptop ? (Weet het. Moet hem ff open maken. Maar ben ik niet zo huiverig op met een laptop)
Als niemand het kent. Kan dan iemand me vertellen waar ze laptops repareren/onderzoeken ? Of waar zo moederbordjes verkopen ?
Heb geheugen gewisseld enzo maar werkt ook niet (Net als bij die andere).
Mijn probleem is iets groter denk want mijne is een cl56 (Diablo van Laptopper.nl die nu niet meer bestaat).
Nu was mijn vraag:
Is z'n moederbord zonder fatsoenlijk merk ? Of kan er vanalles in ?
De laptopper.nl bestaat niet meer dus ik moet opzoek naar de leverancier van het moederbord.
Het gaat over de Diabloo V3100 met de radeon 9700 128MB.
Kent iemand deze laptops ? Of merk moederbord in deze laptop ? (Weet het. Moet hem ff open maken. Maar ben ik niet zo huiverig op met een laptop)
Als niemand het kent. Kan dan iemand me vertellen waar ze laptops repareren/onderzoeken ? Of waar zo moederbordjes verkopen ?