Systeem: Acer Ferrari 3200
cpu: AMD 64 mobile 2800+
gpu: ATI Mobility Radeon 9700 met 128 mb geheugen
512 mb ram
Windows XP SP2 (volledig up to date)
Toen ik daarstraks World of Warcraft opstartte, merkte ik dat het inloggen niet vlot gebeurde.
Ik was nog maar m'n characters aan het bekijken toen plots de laptop herstartte en hij plots ernorm traag werd. Had in op de middag nog zonder problemen kunnen spelen.
Opstarten duurt plots 5 minuten als het niet langer is.
Alles reageerd heel traag, zelfs na herstellen van laatst werkende configuratie.
Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Of zou het probleem hardwarematig zijn misschien?
Als ik het voor elkaar krijg zal ik proberen te kijken hoeveel ram hij nog leest maar ik twijfel eraan. Alle tips zijn welkom voor ik hem naar de computerwinkel doe en hem weer voor lange tijd kwijt ben.
(ik post nu dus met m'n oude pc)
cpu: AMD 64 mobile 2800+
gpu: ATI Mobility Radeon 9700 met 128 mb geheugen
512 mb ram
Windows XP SP2 (volledig up to date)
Toen ik daarstraks World of Warcraft opstartte, merkte ik dat het inloggen niet vlot gebeurde.
Ik was nog maar m'n characters aan het bekijken toen plots de laptop herstartte en hij plots ernorm traag werd. Had in op de middag nog zonder problemen kunnen spelen.
Opstarten duurt plots 5 minuten als het niet langer is.
Alles reageerd heel traag, zelfs na herstellen van laatst werkende configuratie.
Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Of zou het probleem hardwarematig zijn misschien?
Als ik het voor elkaar krijg zal ik proberen te kijken hoeveel ram hij nog leest maar ik twijfel eraan. Alle tips zijn welkom voor ik hem naar de computerwinkel doe en hem weer voor lange tijd kwijt ben.
(ik post nu dus met m'n oude pc)