Dvd brandertje voor heeeeel weinig

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Ik was net even aan het zoeken naar een goedkoop dvd-brandertje, en in de pricewatch vind ik dit:
SAMSUNG SH-W162C 16x Dual-layer, voor maar € 3.00. Dr komt dan nog € 9.00 aan verzenden bij, maar dan heb ik alsnog voor € 12.00 een mooi dvd-brandertje.
Zou het een foutje zijn? En vooral, kan ik er dan alsnog misbruik van maken? :7

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-02 11:34

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Ik gok, weet dus niet zeker :P dat ze een foutje hebben ja. je kan het altijd proberen om um te bestellen

• JochemK
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-02 21:07
zalwel, en ik meen me iets te herinneren van een disclaimer ergens op de site van de jongens van zercom, iets in de trend van: "als we een typfout maken, heb je pech, en moet je toch de volle mep betalen."

ovrigens, mochten ze wel voor die prijs verkrijgbaar zijn, waarschuw dan even, ik woon in eindhoven, dan ga ik er morgen een stuk of 20 bestellen.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Helaas, dat is ..wettelijk gezien vallend onder "het kan toch niet voor die prijs". Dus ze kunnen je bestelling als je hem besteld weigeren. Zeker aangezien je ook de prijzen van de andere shops can zien.

There is no place like ::1

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ze zijn gewoon een 0 vergeten.

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-02 11:34

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Als je op de site van dat bedrijf kijkt, en op die brander klikt, staat er ook €3 als prijs

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
mmm jammer :P
Ik heb toch maar de algemene voorwaarden doorgelezen, en m besteld, als de prijs hoger uitvalt mag ik de koop annuleren. En wie niet waagt wie niet wint (8>
Inmiddels is Zercom uitgegroeid tot een van de grotere computer onderdelen aanbieders van Nederland proberen wij nog iedere dag te innoveren hoe wij onze klanten een betere dienstverlening kunnen verlenen tegen bodemprijzen.
:9

[ Voor 43% gewijzigd door Chriztiaan op 19-04-2006 21:03 ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:54

Just_I

What did you just say?

Mja, als je dan even verder kijkt had je het antwoord geweten:
SAMSUNG SH-W162C Zilver bezel
Het is dus een bezel (frontje) voor de brander, geen tikfoutje dus ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Just_I op 19-04-2006 21:06 . Reden: typo's ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Je kan zelf bedenken dat het hier gaat om een fout van het bedrijf. Ze zullen je voor die drie euro echt dat apparaat niet verkopen!

*Zucht* Waarom blijven mensen toch denken dat je hardware voor een onwerkelijke prijs kan krijgen?

"If it sounds to good to be true, it probably is"....dus oplichting of een foutje en ik gok in dit geval op een foutje.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Just_I schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:03:
Mja, als je dan even verder kijkt had je het antwoord geweten:

[...]

Het is dus een bezel (frontje) voor de brander, geen tikfoutje dus ;)
Haha, geweldig topic!

• flippper
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-10-2025
das wel goedkoop voor een frontje.

[ Voor 76% gewijzigd door flippper op 19-04-2006 21:18 . Reden: delete. ]

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die gasten moeten nu ook wel denken... jemig, wat zijn die bezels in trek ;)

• flippper
jk_warrior schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:03:
Je kan zelf bedenken dat het hier gaat om een fout van het bedrijf. Ze zullen je voor die drie euro echt dat apparaat niet verkopen!

*Zucht* Waarom blijven mensen toch denken dat je hardware voor een onwerkelijke prijs kan krijgen?

"If it sounds to good to be true, it probably is"....dus oplichting of een foutje en ik gok in dit geval op een foutje.
toch als je op hun site kijkt, verwijst hun leveranciers artikel code naar de drive zelf ... ( de zilvere dus )

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-02 11:33
Het fabrikantnummer wat dan weer genoemd is, is van de CD-ROM lezertje... Ik denk dat een "uitzendkracht" even niet zat op te letten tijdens het invoeren van de gegevens..

• flippper
ook niet duur ... 3 euro voor een cd speler ... ( nieuw dan ) ...

ben benieuwd wat ik nu thuis gestuurd krijg voor mijn 3 euro ...

• flippper
Poltergeist schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:23:
Het fabrikantnummer wat dan weer genoemd is, is van de CD-ROM lezertje... Ik denk dat een "uitzendkracht" even niet zat op te letten tijdens het invoeren van de gegevens..
of een stage loper .....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft weinig met hardware te maken. Neem gewoon contact op met de webshop :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.