yo beste tweakers.
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik weet echt niet waar ik het anders moet neer zetten.
Ik zit sinds maandag met een probleem,
Mijn geheugen laat mij in de steek. Nu denken jullie vast , Vertel eens wat meer er over dus, oke.
Sinds maandag schommelt mijn geheugen "not stressed" tussen de 300 tot 1500 mb. Dit heeft hij nooit eerder. gedaan. Doordat hij zo schommelt, draaien andere programma's traag of helemaal niet.
In mijn processen lijst van maximaal 34 processen staat NIETS , maar dan ook NIETS dat boven de 10 mb geheugen uitkomt.
Terwijl bij prestaties toch wel degelijk 1500mb wisselbestandsgebruik staat.
Ik heb al een virusscanner gebruikt, systeem herstel van vorige week vrijdag EN anti spyware programma's gebruikt. En zelfs een pc reboot werkt niet.
Programma's zijn;
Microsoft anti spyware, AVG, Hitmanpro
ze zijn allemaal up-to-date
Pc specs zijn ,
AMD64 3200+
512 mb ram ( Het overige van geheugen is virtueel ).
Ti4200
160 gig
OS ; Windows XP Sp1
Ikzelf denk dat het een rootkit is , maar ik heb geen idee hoe ik deze kan verwijderen.
Heeft iemand suggesties? Ideën?
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik weet echt niet waar ik het anders moet neer zetten.
Ik zit sinds maandag met een probleem,
Mijn geheugen laat mij in de steek. Nu denken jullie vast , Vertel eens wat meer er over dus, oke.
Sinds maandag schommelt mijn geheugen "not stressed" tussen de 300 tot 1500 mb. Dit heeft hij nooit eerder. gedaan. Doordat hij zo schommelt, draaien andere programma's traag of helemaal niet.
In mijn processen lijst van maximaal 34 processen staat NIETS , maar dan ook NIETS dat boven de 10 mb geheugen uitkomt.
Terwijl bij prestaties toch wel degelijk 1500mb wisselbestandsgebruik staat.
Ik heb al een virusscanner gebruikt, systeem herstel van vorige week vrijdag EN anti spyware programma's gebruikt. En zelfs een pc reboot werkt niet.
Programma's zijn;
Microsoft anti spyware, AVG, Hitmanpro
ze zijn allemaal up-to-date
Pc specs zijn ,
AMD64 3200+
512 mb ram ( Het overige van geheugen is virtueel ).
Ti4200
160 gig
OS ; Windows XP Sp1
Ikzelf denk dat het een rootkit is , maar ik heb geen idee hoe ik deze kan verwijderen.
Heeft iemand suggesties? Ideën?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 19:42 ]