Toon posts:

Call of duty twee.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat stoms gedaan.
Om dat ik de instellingen die ik had qua peformance goed speelde dacht ik : "misschien kan ik wat hoger", dus ik zette alles vol open, dit bleek teveel van het goede te zijn, want na de instellingen te hebben toegepast sloot hij direct af.

Toen ik opnieuwstarte gaf hij al een foutmelding dat ik de instellingen terug kon zetten omdat hij de vorige keer was afgesloten op een onjuiste manier. Ik klikte op "nee" waardoor hij de instellingen niet terug draaie. en nu geeft hij altijd de fout dat hij niet kan laden. en dat hij 1600X1200 niet aan kan.

Hoe kan ik de instellingen weer terug draaien naar defaults, of naar iets anders? zonder COD te hoeven opstarten.

Herinstaleren is geen optie omdat ik de DVD hier niet heb liggen

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:34:

Herinstaleren is geen optie omdat ik de DVD hier niet heb liggen
De DVD er in stoppen. Misschien even opzoeken waar je hem hebt gelaten?

Wij hoeven hier niet te helpen met problemen die veroorzaakt worden omdat de game niet gekocht is.

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 19-04-2006 19:39 ]

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 20:04

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Doe eens in 'windows verkenner' \program files\activision\Call of Duty 2\main\players\[Jouw naam in het Spel]\config.cfg weggooien?

-edit- BTW, Deze tip werkt alleen als het spel legaal is, anders mag je hem niet gebruiken en/of werkt hij niet ;)

Mocht je hem niet legaal hebben maar wel ontzettend vet vinden, vind ik dat je best het spel mag kopen!

[ Voor 59% gewijzigd door De_Koele_Man op 19-04-2006 19:43 ]

Meh!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 12:54
PWM schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:38:
[...]

De DVD er in stoppen. Misschien even opzoeken waar je hem hebt gelaten?

Wij hoeven hier niet te helpen met problemen die veroorzaakt worden omdat de game niet gekocht is.
Ik heb ook een zeer sterk vermoeden dat ie illegaal is :o

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 19:15
Die kan je toch in safe-mode starten? :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Herinstallatie lijkt me je probleem wel doen oplossen. Dit had je zelf ook kunnen bedenken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.