Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HTC Typhoon] Onbereikbaar, na reset weer bereikbaar?

Pagina: 1
Acties:

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb onlangs een i-mate SP3 gekocht (ook wel Qtek 8010). Het is een fijne smartphone, echter komt het soms voor dat de telefoon *ineens* niet meer bereikbaar is. Iedereen die me belt krijgt te horen:
quote: Telfort mevrouwtje
Deze dienst is niet beschikbaar op het door u gebelde nummer. The number...
Afgelopen zaterdag was dit het geval, waardoor ik 24 uur niet bereikbaar was. Vanmiddag was het ook weer gebeurd, dus weer onbereikbaar. Als ik mijn telefoon echter eens uit/aan zet werkt het apparaatje weer prima.
Hebben jullie enig idee hoe dit zou kunnen komen?

Tijdens "de grote onbereikbaarheid" geeft 'ie wel vol bereik aan. De firmware versie 2.4.33.11 schijnt de nieuwste te zijn volgens clubimate.com.

Update
Ik heb de klantenservice hier eens over gebeld en er was een foutmelding geconstateerd. Er is op mijn aansluiting een reset uitgevoerd op het netwerk en het probleem zou nu verholpen moeten zijn... Ik wacht in grote spanning :/

[ Voor 16% gewijzigd door b19a op 19-04-2006 20:32 . Reden: update ]

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:54

404error

Page Not Found

Heb je toevallig Telfort? De combinatie HTC en Telfort werkt alleen met 1 maal per dag je telefoon resetten weet ik uit ervaring.

Sinds ik Vodafone heb geen problemen meer!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Grmbldegrmbl!?! Ja dus... en ik heb net weer voor een jaar getekend bij die lui! Hmm dit ga je niet menen...

Hebben meer mensen hier last van? (dat HTC en Telfort niet samengaan?)

Edit
Zoals te zien in dit topic op modaco.com zijn er nogal wat meer mensen met hetzelfde probleem. Ik zal daar ook eens informeren naar hoe de resultaten zijn met Telfort en HTC.

[ Voor 41% gewijzigd door b19a op 19-04-2006 21:27 ]