Ik heb onlangs een i-mate SP3 gekocht (ook wel Qtek 8010). Het is een fijne smartphone, echter komt het soms voor dat de telefoon *ineens* niet meer bereikbaar is. Iedereen die me belt krijgt te horen:
Hebben jullie enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Tijdens "de grote onbereikbaarheid" geeft 'ie wel vol bereik aan. De firmware versie 2.4.33.11 schijnt de nieuwste te zijn volgens clubimate.com.
Update
Ik heb de klantenservice hier eens over gebeld en er was een foutmelding geconstateerd. Er is op mijn aansluiting een reset uitgevoerd op het netwerk en het probleem zou nu verholpen moeten zijn... Ik wacht in grote spanning
Afgelopen zaterdag was dit het geval, waardoor ik 24 uur niet bereikbaar was. Vanmiddag was het ook weer gebeurd, dus weer onbereikbaar. Als ik mijn telefoon echter eens uit/aan zet werkt het apparaatje weer prima.quote: Telfort mevrouwtjeDeze dienst is niet beschikbaar op het door u gebelde nummer. The number...
Hebben jullie enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Tijdens "de grote onbereikbaarheid" geeft 'ie wel vol bereik aan. De firmware versie 2.4.33.11 schijnt de nieuwste te zijn volgens clubimate.com.
Update
Ik heb de klantenservice hier eens over gebeld en er was een foutmelding geconstateerd. Er is op mijn aansluiting een reset uitgevoerd op het netwerk en het probleem zou nu verholpen moeten zijn... Ik wacht in grote spanning
[ Voor 16% gewijzigd door b19a op 19-04-2006 20:32 . Reden: update ]