Ik heb dus mooi een nieuwe SATA (Maxtor DiamondMax10-300GB) op mijn ASUS A7V600-X Moederboord aangesloten. Volgens de handleiding van het mobo moet ik dan via < TAB > in het menu komen. Zover lukt alles nog, alleen kan ik niets met dat menu. Mijn nieuwe HDD staat er mooi bij, maar ik kan geen opties selecteren met de pijltjestoetsen. Alleen ESC lijkt te werken, en daar heb ik natuurlijk weinig aan.
Windows (XP Pro) staat op een aparte HDD aangesloten (80GB IDE schijf). Die boot ook normaal.
Nog een puntje, volgens mij apparaatbeheer werkt de RAID-controller niet goed, al weet ik niet of dat er wat mee te maken heeft. Ik kon daar ook niet 1,2,3 drivers voor vinden, ook niet op een Windows XP Home (SP1) CD.
Windows (XP Pro) staat op een aparte HDD aangesloten (80GB IDE schijf). Die boot ook normaal.
Nog een puntje, volgens mij apparaatbeheer werkt de RAID-controller niet goed, al weet ik niet of dat er wat mee te maken heeft. Ik kon daar ook niet 1,2,3 drivers voor vinden, ook niet op een Windows XP Home (SP1) CD.