Toon posts:

[crontab]script iedere 3 week laten uitvoeren.

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een phpscript iedere 3 weken laten uitvoeren. Dag en tijd maakt niks uit. Als het maar om de 3 week gebeurd. Zelf kom ik er niet uit hoe ik dit het beste ik kan stellen. Zelf ben ik al diverse fora's afgegaan en gezocht op google en de manual van cron geraadpleegd. Echter zonder positief resultaat. Hopelijk kunnen jullie mij hier verder mee helpen. Alvast bedankt.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit moet je prima uit kunnen vinden met Google. Als ik een simpele zoekquery als "cronjob weeks" gebruik dan krijg ik een pagina vol met resultaten die stuk voor stuk voorbeelden en stap voor stap uitleg bevatten. Combineer dat met je zeer karige topicstart en ik kan niet anders dan concluderen dat je er minder moeite in hebt gestoken dan je zelf beweert. Een site als deze lijkt me duidelijk genoeg. :?

Daarnaast had je in Waar hoort mijn topic? kunnen lezen dat dit topic helemaal niet hier hoort maar in Non-Windows Operating Systems. Cronjobs hebben niets met programmeren te maken, ook niet als je toevallig een PHP-scriptje periodiek wil opstarten.

Mocht je er ècht niet uit komen dan kun je in Non-Windows Operating Systems een nieuw topic openen, maar denk er dan wel aan dat ze daar ook niet zitten te wachten op mensen die overduidelijk niet (goed) gegoogled hebben.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.