Toon posts:

[NT] HTTPTunnel hoe???

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is dan wel niet mijn topic, maar ik vind dat deze onterecht op slot is gegooid.
De topicstarter zoekt namelijk een alternatief voor het programma HTTP Tunnel, geen manier om een proxy van het werk te omzeilen (die heeft hij namelijk zelf al ontdekt ;) )
Ik vraag me namelijk ook af hoe ik zo'n HTTP Tunnel kan opzetten met mijn eigen server(s).

HTTPTunnel hoe???

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 17:13 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik neem aan dat je zelf al wat dingen hebt opgezocht en geprobeert, maar die werken allemaal niet helemaal? ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik anders www.your-freedom.net ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Zoals je hier kan lezen is het niet de bedoeling bezwaar te maken via het forum. Ik kan zelf niet direct inschatten of je gelijk hebt, dus / en raad ik je aan contact op te nemen met Koffie :) . Zijn mailadres kan je vinden in z'n profiel. Overigens kan ik me ook voorstellen dat er andere redenen zijn dat het topic gesloten zijn.

Als je het, na contact met de moderator, niet eens bent met het *beleid in het algemeen* staat het je natuurlijk vrij hier een topic te openen, zolang je in je topicstart maar argumenten aandraagt :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
fsfikke schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:14:
Ik neem aan dat je zelf al wat dingen hebt opgezocht en geprobeert, maar die werken allemaal niet helemaal? ;)
Je hebt gezien dat het niet eens zijn eigen topic is? ;)
Je zou eventueel inderdaad (zoals Bor de Wollef niet al te subtiel aangeeft :P) eens kunnen mailen met de moderator in kwestie die het topic op slot gezet heeft en hem al dan niet kunnen vragen of het topic weer geopend zou kunnen worden, of hem gewoon eens mailen met de vraag of je een vergelijkbaar topic zou kunnen openen om je eigen vragen te stellen (en hoe je dit het beste zou kunnen verpakken in een topic). :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.