Toon posts:

nieuwe game pc voor 1200 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goededag,

Ik heb ongeveer 1200 euro te besteden voor een game pc, wie kan mij helpen voor de beste keuze?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:49:
Goededag,

Ik heb ongeveer 1200 euro te besteden voor een game pc, wie kan mij helpen voor de beste keuze?
Monitor hoeft hier niet bij te zitten, mag wel.

Verwijderd

een betere computerwinkel...

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Niet dat we niet willen helpen, maar check eerst eens even GoT en de rest van internet. Kom met een leuk voorstel en dan gaan wij met je meedenken. Lees de FAQ over wat de regels zijn op GoT.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Verwijderd

Dit is idd wel heel erg veel te makkelijk. Ga eerst eens zelf uitzoeken en of je daarna wilt weten of je een goeie keuze gemaakt hebt kan je het hier vragen. (een AGP kaart met PCI-E MB gaat bijv. niet werken, of P4 met socket 939 MB :)

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
is dit geen mooie?

:+

Dan had je dit in je eisenpakket moeten opstellen, dit zijn geen goede topics voor hier hoor ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Hieronymus op 19-04-2006 14:06 ]

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit eigenlijk naar een amd te kijken

Verwijderd

Op Tweakers heb je de Best Buy Guide. Dit is altijd een hele goede indicatie om een goede gamepc te krijgen. Als je iets te duur vind, dan kun je dit altijd aanpassen door een goedkoper onderdeel te kopen.

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben helemaal gelijk ik zal eerst eens iets samenstellen en dan mogen jullie erop schieten

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Prima, volgende keer dat eerst doen graag ipv op zo'n manier een topic starten he ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.