Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Verwijderd
En ik denk zowieso dat hier zo een slotje opkomt, maar om de vraag te beantwoorden, check google/xbox-scene eens
Verwijderd
Lees dit eens ps2 of Xbox gebruiken om om te bouwen tot HTPC?
"Voor het ombouwen van een XBOX heb je géén chip nodig."
BTW, ik moet zeggen dat ik dit zeer intersant vind om te weten, wie weet ga ik hem wel halen bij de mediamarkt. Kan je trouwens zeggen waar je heb gelezen dat die in de aanbieding is ?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 13:31 ]
Verwijderd
de laatste versie is die met bios revisie 1.6
Deze is zowel met hardware als software mod te modificeren
Hardware mod is meestal duurder maar deze kun je handmatig afzetten en zo nog gebruik maken van xbox live.
Software mod is meestal goedkoper maar hierdoor "verlies" je toegang tot xbox live.
Je kunt hier genoeg adressen voor vinden op de welbekende nationale veilingsites.....
Ik heb zelf een softmod 1,5 versie, daarvoor was ik 33 euri (3 voor 100) aan ombouwkosten kwijt, incl install nieuwe hdd om je een indicatie te geven
En zoals hierboven wordt gemeld kan je hem ook gewoon softmodden
If you do not change direction, you may end up where you are heading
volgens mij kan je de huidge Xbox 1 nog steeds modden het is prima te doen en bied veel mogelijkheden, zijn een paar mooie homebrew apps en dashboards voor het gebruik als mmc
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
TSOP kan tot en met 1,5 voor de generatie xbox-en met 1,6 bios heet het anders omdat dit een andere methode is, hoe dat exact heet weet ik ook niet-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:37:
chip is niet nodig, maar bied wel de meeste mogelijkheden itt het tsop'en
volgens mij kan je de huidge Xbox 1 nog steeds modden het is prima te doen en bied veel mogelijkheden, zijn een paar mooie homebrew apps en dashboards voor het gebruik als mmc
Heb begrepen dat hij ook in Arnhem 99 euro is... dus dat zijn 2 zekerheidjes: Eindhoven en Arnhem
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Hier in Den Haag hebben ze momenteel geen aanbiedingskrantje.
Dit topic is gesloten.