Weinig submitters bij nieuwsberichten vermeld?

Pagina: 1
Acties:

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik had vanochtend http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=32356 in de submit gedropt en daar is even later een nieuwsje van gemaakt, maar ik sta er niet bij als submitter. Nu kan het best dat het artikel al eerder door een redacteur is gesubmit of dat iemand anders tegelijk met mij was, maar het viel me al een tijdje op dat er bij weinig nieuwsberichten nog een submitter vermeld wordt. Vind de redactie tegenwoordig tegenwoordig zelf meer nieuws (de verdere professionalisering) of is er een andere reden? Just wondering :)

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dat lijkt een ongelukkige samenloop van omstandigheden te zijn. Vermoedelijk heb jij je submit gedaan net nadat ik de submitqueue doorlopen had en heb ik hem daardoor gemist. Vervolgens heb ik zelf het nieuws opgepikt en een artikeltje gebouwd. Dat hij nu al niet meer in de submitqueue staat, kan komen doordat een collega-redacteur je submit gezien heeft, maar mijn nieuwsje was er al en dus is jouw submit getrashed.

Het is zeker niet zo dat we de submitter handmatig verwijderen of zo. Wel is het een feit dat de submitqueue voor ons heel wat werk meebrengt en niet altijd prioriteit krijgt. Als er bijvoorbeeld weinig nieuws is, loop ik even mijn favoriete links af om snel wat in de queue te zetten en controleer ik daarna pas de submitqueue, waardoor het kan voorkomen dat submits wegvallen. Desondanks worden submits nog steeds zeer gewaardeerd :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Rafe
Ik zag het toevallig ook maar staan omdat ik vanochtend wilde weten of ik een t-shirt of een trui aan moest trekken, met een nieuwe review van THG of HardOCP was het een stuk onwaarschijnlijker geweest dat ik de eerste was. Dat de submitqueue uitmesten een hoop werk met zich meebrengt snap ik. Niet dat het verder veel uitmaakt, weer wat geleerd :).

offtopic:
Joyce is niet meer bezet ATM, grijp je kans :+

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Rafe schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:26:
offtopic:
Joyce is niet meer bezet ATM, grijp je kans :+
Joyce is al sinds een jaar, een maand en een dag mijn vriendin... Dus het is al iets langer geleden dat ze nog "niet bezet" was

[ Voor 7% gewijzigd door Yoeri op 19-04-2006 13:47 ]

• Rafe
Ow sorry :o ik dacht dat je Joyce als in de vriendin van John (Bloederig) bedoelde... dacht dat erin stond nadat hij een foto in t crewforum had gezet. My bad :X

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ow lol, die foto ja, dat herinner ik me :D Nee, die van mij heet ook Joyce dus :P Jammer voor Bloederig, maar wat wil je met zo'n nick >:)

Maar genoeg offtopic geluld maar weer :w

Pagina: 1