"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik had er nog nooit van gehoord
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik ben wel ingelogd, overigens.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
dat had ik nou ook....Hertog schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:00:
Ik kon het ook ineens zien, ik zat net te zoeken wat de toegangsregels zijn en of iemand mij ineens had toegelaten of zo. Ik kende dat hele forum nog niet eens, dus het leek me al sterk
Ik ben wel ingelogd, overigens.
dacht ook al dat er iets fout zat
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Sterker nog, dat het een speciaal forum was waar je alleen in mag als je lief genoeg bent wist ik niet eens, maar dat had ik inmiddels in de faq gevonden-Jaap-io schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:01:
[...]
dat had ik nou ook....
dacht ook al dat er iets fout zat
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
Tot zover de streling van mijn ego...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
en ik kan dat weten, ik heb geen xs
Wabbawabbawabbawabba
Niet dat dat ondertussen nog uitmaakt, blijkbaar
Wat bezielt iedereen trouwens zo veel te melden dat het weer opgelost is, dat weten ze zelf onderhand ook wel
[ Voor 50% gewijzigd door Hertog op 19-04-2006 13:08 ]
Maargoed, ik hoop dat het snel opgelost wordt, er zullen vast niet veel mensen zijn die het doorhebben.
Edit: kijk dat is nou snel
[ Voor 6% gewijzigd door cryforhelp op 19-04-2006 13:08 ]
Maar gelukkig is het zo snel gefixt, de openheid is er een stuk hoger, kan begrijpen dat mensen er wat minder blij mee zouden zijn, idd.
[ Voor 50% gewijzigd door anandus op 19-04-2006 13:09 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Of zijn er nog meer stiekume forums
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Virussen? Scan ze hier!
HH, DC, SA, SU, HKS, PD, HWC enz
Mweh, komt zo wel weer terug, ik denk dat het met extra-extra haast is dichtgegooid en dat de rechten in de loop van de dag wel weer bij elkaar geraapt wordenwildhagen schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:08:
Hmm, iets te rigoreus geweest? Ik had A61-rechten, maar ik zie het forum nu ook niet meer (ja, ik ben ingelogged).
Denk dat ze het nu even helemaal dicht gegooit hebben, kan me namelijk voorstellen dat sommige mensen het minder leuk vinden als heel internet er ineens in kanwildhagen schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:08:
Hmm, iets te rigoreus geweest? Ik had A61-rechten, maar ik zie het forum nu ook niet meer (ja, ik ben ingelogged).
Je zit me te fokken hè?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Klopt_Ernst_ schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:09:
[...]
Denk dat ze het nu even helemaal dicht gegooit hebben, kan me namelijk voorstellen dat sommige mensen het minder leuk vinden als heel internet er ineens in kan
Dit topic is gesloten.
![]()