Toon posts:

Zal ik de Ecrisson T28S kopen in mijn situatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Alcatel Swing 200 met een pre-paid kaartje van KPN Telecom. Nu denk ik er aan om de Ericsson T28S te kopen. Het gaat me dan om de trilfuntie en de grootte (kleinte in dit geval :D). Zouden jullie dit doen?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
nee

Verwijderd

koop liever bijv. de c35i dan hebbie meer waar voor je geld.

Verwijderd

ik heb de ericsson t20s en die bevalt reuze de super goed, dus neem van mij aan dat de t28s jou ook zal bevallen!!!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op woensdag 24 januari 2001 19:20 schreef SySasZ het volgende:
Nu denk ik er aan om de Ericsson T28S te kopen. Het gaat me dan om de trilfuntie en de grootte (kleinte in dit geval :D). Zouden jullie dit doen?
Mijn vader had een T28s. Leuk dingetje, maar wel erg klein. Heb ik liever een 8210, ook klein, maar een stuk mooier (en ook tril).

Daarnaast heeft mijn pa hem weggedaan omdat zijn pasjes steeds ontmagniseerd werden als die de telefoon in de buurt had, er zit een nogal DIKKE antenne op (8210 is antenneloos ;) )

rm -r *

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
Op woensdag 24 januari 2001 21:57 schreef ralfbosz het volgende:

[..]
Daarnaast heeft mijn pa hem weggedaan omdat zijn pasjes steeds ontmagniseerd werden als die de telefoon in de buurt had, er zit een nogal DIKKE antenne op (8210 is antenneloos ;) )
:?

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
tuhdum... 1 zinnetje: "Nokia. Connecting People."

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet om wat dat ding kost :)
Want ik kan hem krijgen voor fl. 350,-
(er is er maar eentje, dus niet iedereen gaan emailen :D)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:34
Ik heb die van mij gekocht voor 150,- zonder accu; 175 voor de accu erbij... 325,-..

Is al weer een half jaar geleden...
Vind het een super telefoontje.. goed bereik.. goed geluid... alleen soms een beetje zacht

Ik zou het doen...

Pvouput live

Verwijderd

Zou het niet doen, de ervaringen die ik er mee heb, zijn niet goed, veel mensen hebben problemen met auto. klepje enz.

Verwijderd

Ik zou 'm nemen! Heb er zelf namelijk ook een.
Vind 't een perfect ding
Vooral in combinatie met mijn carkit, er kunnen meer dan 100 namen in. :7
Alles is voice-controlled, bellen en ook het opnemen of weigeren van gesprekken.
Carkit is ook scalable, nieuwe modellen passen er ook in!
:):):):):) FANTASTISCH TELEFOONTJE :):):):):)

Veel beter dan die Nokia-shit :r,
ik ken 3 mensen met een 8210 en bij alledrie valt de display continu weg.
OK, er zit wel geen antenne op. Maar de ontvangst is dan ook klote!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:51
Ik heb em ook, tis een erg fijne foon. veel voordelen (grootte, gewicht,functies enz.)

Maar zoals bij iedere foon ook nadelen, nl de korte standby tijd, ben je een "veelbeller" dan moet je misschien
iedere dag opladen. En de bedienig is ook even wennen. Ook had de display wel iets groter gemogen.

Verder een erg fijn foontje. En dan zit er nog een groot pluspunt aan, mocht er nl iets misgaan met je foon. Kun je naar een Ericsson servicedesk/center gaan en wordt ie terplekke gerepareerd (gratis, onder garantie). Iets waar de andere merken nog nooit van gehoord hebben. Bij Nokia was een maat van me zijn foon 6 weken kwijt (3210). Dat vind ik vrij acceptabel, daarom niets dan lof over de service van Ericsson. Ook doen ze bij Ericsson niet moeilijk over hoe de schade is ontstaan.

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 21:57 schreef ralfbosz het volgende:

[..]
Mijn vader had een T28s. Leuk dingetje, maar wel erg klein. Heb ik liever een 8210, ook klein, maar een stuk mooier (en ook tril).

8210 heeft wel antenne. je ziet um alleen niet. Dat pasjes probleem zal niet liggen aan de grote van de antenne.

Verwijderd

over de t28 hoor ik weinig goede berichten, erg korte standby tijd en gauw kapot. De nokia 8210 is kwalitatief een van de slechtste nokia's ooit gemaakt, iedereen die ik ken die hem heeft heeft hem al enkele malen moeten laten repareren. De andere nokia's zijn gewoon top.
Over de servicecentra van Ericsson en Nokia: beide kunnen ter plekke simpele reparaties uitvoeren maar voor grote reparaties worden de telefoons altijd naar de importeur opgestuurd. Blijkbaar had je mazzel dat het een kleine reparatie betrof aan je Ericsson en had die vriend van je met zijn 3210 een groter probleem waardoor 'ie opgestuurd moest worden.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:51
Blijkbaar had je mazzel dat het een kleine reparatie betrof aan je Ericsson en had die vriend van je met zijn 3210 een groter probleem waardoor 'ie opgestuurd moest worden.
Nou, een complete behuizing + display ed. vinnik niet een van de simpelste dingen. Volgens die vent van dat service center sturen ze em ook alleen op als de printplaat kapot is (of 1 van e chips daarop) alle andere reparatie's kunnen ze gewoon zelf.

Verwijderd

Ik heb dat ding nu al een hele tyd; en ik kan zeggen een idioot fijn toestel; altijd doen!

Verwijderd

DennisM>

klopt, alles behalve de printplaat kunnen de servicecentra zelf repareren. Die 3210 had waarschijnlijk iets mis met de printplaat

Verwijderd

Topicstarter
Ok, /me gaat ervoor [img=15,15]i/s/biggrin.gif[/img]

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 14:08 schreef snitch het volgende:
Ik zou 'm nemen! Heb er zelf namelijk ook een.
Vind 't een perfect ding
Vooral in combinatie met mijn carkit, er kunnen meer dan 100 namen in. :7
Alles is voice-controlled, bellen en ook het opnemen of weigeren van gesprekken.
Carkit is ook scalable, nieuwe modellen passen er ook in!
:):):):):) FANTASTISCH TELEFOONTJE :):):):):)

Veel beter dan die Nokia-shit :r,
ik ken 3 mensen met een 8210 en bij alledrie valt de display continu weg.
OK, er zit wel geen antenne op. Maar de ontvangst is dan ook klote!
HUH? Wat blaat jij nau weer? De Nokia 8210 heeft echt wel een antenne! Alleen is deze ingbouwd.

Verwijderd

Hij is niet voor niks GSM-of-the-Year in 2000 (of 1999?)

Verwijderd

Ik zou hem zeker nemen ik heb trouwens ook een Ericsson T28s super fijn ding. En ericsson heeft een goude service. Ik had een ericsson dect telefoon die was kapot. Ben ik naar een winkel gegaan waar ik hem niet eens gekocht had en zonder bon want die was kwijt. Kreeg ik een week later bericht dat er een nieuwe voor me lag zonder fl. 0,00 te betalen. !! das pas service !!

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

ja, maar bij Nokia heb je die service helemaal niet nodig :P

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Sorry hoor. Maar ik gebruik nu al 2 jaar verschillende Nokia telefoons(3210, 8210 en nu 6210), maar nog nooit is er iets stuk gegaan.

Zeg nou zelf. Het menu van Ericsson ziet er toch niet uit? Mijn Nokia 6210, die heeft een lekker groot, duidelijk display. In plaats van een schermpje van 1 cm hoog en 4 cm breed.

Verwijderd

klopt, ik vraag me af hoeveel enthousiaste ericsson gebruikers ooit het plezier hebben gehad met een Nokia te mogen werken....

Verwijderd

ja inderdaad. De mensen die van mening zijn dat Ericsson telefoons zo goed zijn, hebben volgens mij nog nooit een Nokia in hun handje gehad...

Verwijderd

ik was laatst bij Kreuze Telecom in Beek waar een vriend van mij zijn T18 heen moest brengen vanwege een defect display,
nou je moest die monteur horen over Ericsson, hij werd er helemaal gek van, alles gaat kapot bij de t10/18/28 serie.
In mijn vriendenkring ken ik weinig mensen die ook maar een beetje tevreden zijn met de laatste lichting Ericssons.
Dus laten we bij deze Blazter feliciteren en uitroepen tot absolute geluksvogel van het jaar! Het heeft in ieder geval niet aan jou gelegen dat Ericsson zijn productie van mobiele telefoons moet stoppen......

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Best wel geinig zo. Ik heb zowel Nokia als Ericsson telefoons gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat de T28s tot nu toe het beste bevalt (ik heb voorheen o.a. een Nokia 6110 gehad, dus ik weet wat het is..). Het is gewoon een feit dat Ericsson telefoons maakt die kwa innovatie veel beter zijn dan Nokia. Nokia ript veel dingen van Ericsson, en brengen dan een paar nieuwe modellen op de markt die eigenlijk allemaal hetzelfde zijn alleen in een nieuwe behuizing en een nieuwe game of whatever.

Maar goed, dit is volledig nutteloos om hierover te beginnen, er zijn mensen die zijn Nokia fan en mensen die zijn Ericsson fan, punt. Ik durf te wedden dat een groot aantal mensen hier, die zeggen dat Ericsson niet goed is enzo, zelf nooit met een Ericsson telefoon gewerkt hebben.

Verwijderd

ik geef je gelijk dat er veel mensen zijn die een discussie willen aangaan over subjectieve zaken als bedieningsgemak, comfort, gewenste grootte, etc. en deze discussie is vrij zinloos. Vaak krijg ik het idee dat hier veel tieners vol trots hun eerste en enige mobiele telefoon aanprijzen als de beste die er is. Zonder enig vergelijkingsmateriaal zijn dat natuurlijk loze opmerkingen....
Een opmerking zoals ik boven jouw reply heb geplaatst is gebaseerd op iets wat ik al vaker heb gehoord van t10/18/28 eigenaars en bij het Ericsson servicecenter bevestigd kreeg, namelijk dat ze heel snel kapot gaan.....

Wat bedoel je er eigenlijk mee dat Ericsson telefoons qua innovatie beter zijn en dat Nokia deze innovatieŽs dan kopiee
ërt? Kan je me wat voorbeelden geven.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
T28s is een onhandig ding: dom klepje, dikke antenne en een klein display. Verder werkt voicedialling voor geen meter.

Houdoe

Pagina: 1