Toon posts:

[OS X] "Open met > andere.."

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet even niet hoe ik de titel beter kan omschrijven :)

Ik ben bezig met het maken van een forumtemplate voor phpBB. Daarin moet je een aantal .tpl-bestanden bewerken. Standaard wordt extensie geopend met "StickieDocument". Hoe kan ik er voor zorgen dat deze bestanden standaard met Dreamweaver geopend worden? Ik heb niet zoveel zin om bij elk .tpl-bestand "rechtermuisknop > open met > andere > open dit bestand altijd met dit programma" te doen :)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

:?
"rechtermuisknop > open met > andere > open dit bestand altijd met dit programma"
zou voor elk bestand met deze extensie moeten werken. dus als je het op 1 tpl doet, zou het op elk tpl bestand moeten werken. Ik begrijp dat dit niet het geval is ?

onder "control panel > folder options > filetypess" zou je het ook in kunnen stellen, maar bij mijn weten doet dit precies hetzelfde

Lol sorry.
krijg je der van als je dingen uit active topics plukt zonder op het subfora te letten.
Moet wel zeggen dat mac en windows dan wel precies hetzelde rechtermuisknopjesmenu hebben :)

* heuveltje gaat zich in een hoekje schamen

[ Voor 55% gewijzigd door heuveltje op 19-04-2006 12:31 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik dus ook, maar dat is niet het geval :?

Ik probeer het ff via het regelpaneel.

Verwijderd

Topicstarter
/me kan "folder options > filetypes" niet vinden.

Ik werk op een NL versie van Tiger. WTF?! Waar moet ik zoeken :P

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11-2025

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Needler schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:24:
Haha, ik dacht al, waar heeft die gast het over :P

Iemand enig idee?
http://www.google.nl/sear...Manager&btnG=Zoeken&meta=

alternativ

Verwijderd