Toon posts:

[GTA:SA] Savegame werkt niet meer na re-install?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een aantal weken geleden me computer geformatteerd. De savegame van SA heb ik bewaard:
GTASAsf3.b Nou heb ik SA weer geinstalleerd, met dezelfde (legale) DVD, de savegame weer in GTASA userfiles gezet. Maar als ik hem dan probeer te laden staat er save game corrupted ofzo.
HIj doet het dus gewoon niet. Als ik een savegame van internet download doet ie het wel gewoon.
DUs mijn vraag: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik weer verder kan met me savegame.

Jan

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 22:21

Yotta

0110101001111010

Misschien dat je zelf een nieuwe save game maakt. En dan die vervangt door je oude save game. :)

0110101001111010

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 17:18
Yotta schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:22:
Misschien dat je zelf een nieuwe save game maakt. En dan die vervangt door je oude save game. :)
Klopt idd, volgens mij maakt gta niet standaard de safe map aan en het bestand (de bestanden). ik safde iets en kopieerde dan de juiste bestanden en werkte altijd

verdwaalde ict'er op elektro!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet echt wat jullie bedoelen. Ik heb gewoon dat GTASAsf2.b bestandje bewaard. Nu weer in de map 'GTA San Andreas User Files' gezet. En als ik dan het spel open en ik kom in het load game scherm, dan staat er save game corrupted. Waarom is dit en waarom doet een savegame van internet het dan wel?

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11 16:19

LordofWhatever

Uuhhh....?

ik denk dat het bestandje zelf idd corrupted is zoals gta aangeeft, want het zou gewoon moeten werken. vergelijk de grootte van het bestandje eens met die van een gedownloade, die zou hetzelfde moeten zijn, zoniet heeft gta gelijk.

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.