ik heb vorig jaar een pc aangeschaft met een A8N-SLI moederboord en een asus n6600gt videokaart met in me achterhoofd dat ik er nog 1tje bij zou kunnen gaan prikken.
dat heb ik vandaag gedaan het enige probleem is dat het niet werkt.
ik heb forums gezocht op www.slizone.com gekeken maar ik kom er niet goed uit.
ik heb nforce drivers nieuwe en opnieuw gedaan, vid kaart drivers (vele malen) opnieuw. ik heb mijn moederboord bios geflashed hierdoor zag windows wel 2 videokaarten maar zijn ze niet compatible voor SLI (volgens de NVIDEA drivers).
weet iemand mischien nog iets wat ik zou kunnen proberen?
want het enige wat ik nu nog kan vinden wat ik kan doen is mijn 'oude' videokaart flashen met het BIOS van mij nieuwe, maar aangezien ik daarmee nieuw ben wou ik toch nog even checken of er nog andere mogenlijkheden zijn
dat heb ik vandaag gedaan het enige probleem is dat het niet werkt.
ik heb forums gezocht op www.slizone.com gekeken maar ik kom er niet goed uit.
ik heb nforce drivers nieuwe en opnieuw gedaan, vid kaart drivers (vele malen) opnieuw. ik heb mijn moederboord bios geflashed hierdoor zag windows wel 2 videokaarten maar zijn ze niet compatible voor SLI (volgens de NVIDEA drivers).
weet iemand mischien nog iets wat ik zou kunnen proberen?
want het enige wat ik nu nog kan vinden wat ik kan doen is mijn 'oude' videokaart flashen met het BIOS van mij nieuwe, maar aangezien ik daarmee nieuw ben wou ik toch nog even checken of er nog andere mogenlijkheden zijn