Toon posts:

n6600gt x2 SLI werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vorig jaar een pc aangeschaft met een A8N-SLI moederboord en een asus n6600gt videokaart met in me achterhoofd dat ik er nog 1tje bij zou kunnen gaan prikken.
dat heb ik vandaag gedaan het enige probleem is dat het niet werkt.
ik heb forums gezocht op www.slizone.com gekeken maar ik kom er niet goed uit.
ik heb nforce drivers nieuwe en opnieuw gedaan, vid kaart drivers (vele malen) opnieuw. ik heb mijn moederboord bios geflashed hierdoor zag windows wel 2 videokaarten maar zijn ze niet compatible voor SLI (volgens de NVIDEA drivers).

weet iemand mischien nog iets wat ik zou kunnen proberen?
want het enige wat ik nu nog kan vinden wat ik kan doen is mijn 'oude' videokaart flashen met het BIOS van mij nieuwe, maar aangezien ik daarmee nieuw ben wou ik toch nog even checken of er nog andere mogenlijkheden zijn

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
klint stom, maar tussen de videokaarten zit een klein kaartje, die moet je ook ff omdraaien,,, al gedaan?

http://specs.tweak.to/12504

Verwijderd

Die Oplossing klinkt dus echt niet stom :P

Verwijderd

Topicstarter
autodidact schreef op woensdag 19 april 2006 @ 03:44:
klint stom, maar tussen de videokaarten zit een klein kaartje, die moet je ook ff omdraaien,,, al gedaan?
gedaan. geen verschil

ik krijg trouwens tijdens het opstarting: nieuwe hardware gevonden: Ander PCI-brugapparaat

Verwijderd

Topicstarter
hmmm er bleek een dat er een chip op het moederboord (EZ card selector) zit die je er uit moet halen en om moet draaien. toen ik dat had gedaan deed hij het direct
autodidact schreef op woensdag 19 april 2006 @ 03:44:
hihi ik had je antwoord een beetje verkeed begrepen ik dacht dat je op de SLI bridge doelde,
ik had uit eindelijk in het moederboord install boekje 'het' gevonden

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 15:29 ]

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hehe, er staat zelfs op:

Single video card ^
|
Dual video Card

:P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Pagina: 1