Philips breedbeeld resetten

Pagina: 1
Acties:

• Lightning502
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
Hallo,

Ik heb vandaag een nieuwe tweedehandse tv op de kop getikt en wel de Philips Blackline S, easy logic 72cm van het model 28pw6302/00. Ik weet hoe ik zenders kan installeren enzo, maar niet hoe ik ze kan verwijderen. Ze stonden namelijk nog ingesteld op andere frequenties. Als ik dan een automatische installatie eroverheen gooi zet ie de nieuwe zenders vanaf 99 en terug. Niet zo handig dus. Ik wil het liefst heel die tv resetten en dan een verse installatie doen. Is dat mogelijk?
Ik had ook al bedacht dat de namen van de zenders misschien een conflict kregen dus had ik de namen vd zenders 1 tm 20 een klein beetje veranderd (bijv. ned 1 naar med 1), maar dit mocht niet baten bij de 2e automatische installatie. Veel rotzooi in mijn tv programma dus en dat wil ik er graag uit hebben. Hoe kan dit snel?

http://tweakers.net/gallery/123027/sys

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 13:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Bij mij (28PW64nogwat) kom ik in het service menu door op

0 6 2 5 9 6 i

te drukken :) Misschien kun je hier wat mee?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02 20:50

Xanax959

relax...

pas maar op dat je dan niet alle fabrieksinstellingen wist m.b.t. beeldgeometrie e.d. Er zijn vast nog wel topics te vinden over mensen die hun toestel naar de knoppen hebben geholpen.
Staat het niet ergens in de gebruiksaanwijzing? Desnoods moet je die verkeerde zenders maar één voor één wissen, duurt even maar dan ben je er vanaf....

Atari portfolio Dos 2.11

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:04
Edit: sorry niet goed gelezen.
Maar zover ik weet kan je die niet verwijderen.

[ Voor 68% gewijzigd door Ad de Jong op 19-04-2006 00:35 ]

Mijn profiel op Discogs

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 13:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Als ik me niet vergis, heeft mijn menu zelfs een optie om de gebruikersinstellingen (waaronder de zenderlijst) te resetten..

Schrijf anders voor de zekerheid even je huidige instellingen op, voordat je bezig gaat met het wijzigen van instellingen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
of goede foto's ervan maken..

• Lightning502
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
ik kan die optie, zenderlijst resetten dus niet vinden. Ik vind het zelf ook nogal slecht als zo'n optie er niet opzit. Sterker nog. 1 zender verwijderen kan niet eens. Ik heb de handeiding en daar wordt over dit probleem ook niks gerept.

Wat bedoel je met die i? om in het service menu te komen?

http://tweakers.net/gallery/123027/sys

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
bel ff met phillips dan weet je het snelst het juiste antwoord.
Pagina: 1