Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Damn, laat ook maar... heb echt met m'n neus gezocht met Google... voor wie 't nog wil weten: http://www.tweakxp.com/article37488.aspx...spaceboy schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:59:
Dat kan niet he? Krijg je de melding:
"There are other applications currently using features provided by MSN Messenger. You must close these other applications before you can exit MSN Messenger. These applications may include Outlook, Outlook Express, MSN, MSN Explorer, Internet Explorer and Three Degrees."
Als ik Outlook afsluit kan 't wel. Hoe en waar zet ik uit dat hij daarop checkt? Ik wil helemaal niet dat Outlook gebruik maakt van MSN ofzo. Als ik zeg EXIT moet 'ie opzouten.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Staat ergens in je opties. Ik dacht dat Lavasoft, die van Ad Aware, zelfs een plug in heeft om de navelstreng tussen Outlook Express en Messenger te verbreken....
Verwijderd
Edit dan de volgende keer je startpost even ipv een nieuwe post te maken
Ik zal je topic nog even verplaatsen naar SA aangezien msn geen OS is
Goeie tip, ik zie 'm! Thanks!EricJH schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:01:
Staat ergens in je opties. Ik dacht dat Lavasoft, die van Ad Aware, zelfs een plug in heeft om de navelstreng tussen Outlook Express en Messenger te verbreken....