prive afspraken bekijken in outlook agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloempje666
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-02-2021
Weet iemand hier hoe ik in een algemene outlook agenda de prive afspraken kan bekijken?
Wij werken met outlook 2002.
Ik heb al geprobeerd om de agenda in outlook 97 te bekijken, aangezien die deze beveiliging niet kent.
Maar helaas krijg je dan de afspraak helemaal niet te zien!
Er moet toch iemand zijn die hier wat op heeft gevonden?

thanx alvast.

ps: die afspraken zijn in die algemene agenda gekomen door dat iemand zijn outlook agenda had geexporteerd en in de algemene agenda had geimporteerd. Dit wordt dus nu als prive afspraken weer gegeven voor iedereen. De persoon zelf kan die afspraken niet meer verwijderen en eigenlijk moet iedereen ze kunnen inzien. raar maar waar...

[ Voor 33% gewijzigd door bloempje666 op 18-04-2006 23:10 . Reden: toevoeging van details ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:42

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik neem aan dat het niet mogelijk is, zoals je al zegt geeft zelf een oudere versie de afspraken helemaal niet weer. Dat is precies de bedoeling van het label 'private'.

Als toch iedereen ze zou moeten kunnen inzien, waarom haal je het vinkje dan gewoon niet weg?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Als je de mailbox als primaire mailbox instelt zie je zowel de private als normale objects (kunnen bv ook contacts zijn). Als je mailbox als 'extra mailbox' opent dan verstopt ie dus inderdaad alle private zaken en daar is niets aan te doen. Maak ev een (tijdelijk) 2e Outlook profiel om alleen die algemene mailbox even te openen.

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloempje666
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-02-2021
Thanx, met dat 2e profiel lukte het mij om er bij te kunnen!

Super!