Weet iemand hier hoe ik in een algemene outlook agenda de prive afspraken kan bekijken?
Wij werken met outlook 2002.
Ik heb al geprobeerd om de agenda in outlook 97 te bekijken, aangezien die deze beveiliging niet kent.
Maar helaas krijg je dan de afspraak helemaal niet te zien!
Er moet toch iemand zijn die hier wat op heeft gevonden?
thanx alvast.
ps: die afspraken zijn in die algemene agenda gekomen door dat iemand zijn outlook agenda had geexporteerd en in de algemene agenda had geimporteerd. Dit wordt dus nu als prive afspraken weer gegeven voor iedereen. De persoon zelf kan die afspraken niet meer verwijderen en eigenlijk moet iedereen ze kunnen inzien. raar maar waar...
Wij werken met outlook 2002.
Ik heb al geprobeerd om de agenda in outlook 97 te bekijken, aangezien die deze beveiliging niet kent.
Maar helaas krijg je dan de afspraak helemaal niet te zien!
Er moet toch iemand zijn die hier wat op heeft gevonden?
thanx alvast.
ps: die afspraken zijn in die algemene agenda gekomen door dat iemand zijn outlook agenda had geexporteerd en in de algemene agenda had geimporteerd. Dit wordt dus nu als prive afspraken weer gegeven voor iedereen. De persoon zelf kan die afspraken niet meer verwijderen en eigenlijk moet iedereen ze kunnen inzien. raar maar waar...
[ Voor 33% gewijzigd door bloempje666 op 18-04-2006 23:10 . Reden: toevoeging van details ]