RG Computers sux

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Ik had vorige week een powercolor geforce 2 gts besteld en de leverdatum zou de 23 e zijn maar vandaag nog niet gehad en daar komt nog bij dat hij in prijs verlaagd is .

ik had voor deze winkel gekozen omdat hij goed was volgens de mede tweakers.

ik heb nog geen email van hun gehad met een bevestiging dat er problemen zijn met de levering ??

ik heb het adres gecontroleerd en er blijkt op het adres waarmee zij adverteren helemaal geen mr groense te wonen ?????

het telefoon nummer (06)is ook niet te bereiken omdat de voicemail vol staat (goed of slecht teken)

heeft iemand anders hier wat meer info over

Turn it off and on again.

Verwijderd

Ja je zeurt.
De man heeft het druk en het adres wat er staat is zijn huis adres.
Heb gewoon geduld.
Ik heb er zelf al het een en ander besteld en altijd tip top in orde.

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
dan moeten ze niet zeggen dat het de 23 bezorgd wordt.

en KPN kent hem niet op dat adres (is dit wel zuivere soep)

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 21:40

yGiDoRp

Sawasdee

Als je iets snel moet hebben koop het dan gewoon in de winkel.

jezus man.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
en 200 gulden meer betalen

>:)>:)>:)>:)>:)

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 10:03

Bombonella

En als de Bom valt....

He zielepiet, geduld is een schone zaak,
en RG computers is een prima zaak.

Verwijderd

Inderdaad wil je het snel

dan ga je naar de winkel en betaal je iets meer (zeker geen 200 gulden..oke of je koopt bij Vopis)
Gewoon nog een keertje mailen en dan komt het allemaal goed

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
waarom zie ik mijn videokaart dan niet verschijnen als ze zo goed zijn.

of het is de ptt maar die doet niet 3 dagen om dat te bezorgen.

:?:?:?:?:?:?:?:?:?

• DutchPlayer
  • Laatst online: 11-11-2025
Ik heb ook weinig te klagen over RG Computers, ik heb vandaag mijn spullen opgehaald bij de pakketdienst.

Deze spullen waren netjes na een week van bestelling bij mij aangeboden.

Zelf denk ik dar meneer RG een drukke man is, dus vandaar ook slecht bereikbaar.

Dus geduld vriend! En stuur hem een mailtje en je zal uiteindelijk wel antwoord krijgen, ik tenminste toen wel!:-)

Mvg,

DP.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Verwijderd

Twee weken terug heb ik ook iets besteld bij RG Computers... Verwachte leverdatum was 12-01-2001 stond in hun email. Ik wachten tot de 16e, niets binnen :(.
Een emailtje gestuurd, geen reactie. Nog 2 dagen gewacht, weer een emailtje. Nu wel een reactie, dat het aan de PTT zou liggen, pakket zou zoek zijn ofzo.
Dus ik de bestelling maar annuleren, want dat kon zeiden ze. Maar daarop ook nog steeds geen reactie gehad tot nu toe :(

Dus ik weet wel waar ik de volgende keer iets bestel. Niet bij RG computers!!

edit:

Ik ging er vanuit dat het de PTT was, maar ze hadden het idd over hun vervoerder, dus vandaar dat het niet aangekomen is |:(

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Ik had net gelezen dat RG Comp.... zelf leverd i.p.v. het op de post doet, is dit ook zo? :?:?:?:?

Jullie kunnen wel begrijpen dat ik zo graag mijn kaartje wil hebben, dus we wazchten onderhand verder. :z:z:z:z

Verwijderd

Als je die kaart krijgt,post of mail me ff hoe die bevalt.Zit er nml. zelf ook aan te denken om em aan te schaffen.
429 is wel errug goedkoop voor een GF2GTS :9

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
is inderdaad erg goedkoop ALS HIJ BEZORGD WORDT

koop trouwens gelijk die met tv-out (fl 12,- verschil)

als ik hem heb post ik wel hoe deze bevalt
ik wil hem namelijk ook overclocken

de winkel is in ieder geval niet denderend goed

Verwijderd

Ik ben uitermate tevreden over RG Computers.
Ik heb afgelopen week (maandag) 2 pc-prive-systemen besteld ter waarde van 8800 gulden, en ze werden vrijdag geleverd (geassembleerd, etc) door the boss himself. Omdat ze geen goedkope miditower meer hadden werd die gratis omgeruild voor een AOpen miditower en de Voodoo3 werd vanwege hetzelfde probleem omgeruild voor een Geforce 2 MX. Daar komt bij dat ze gewoon enorm goedkoop zijn. Ik had voor de systemen een prijsvergelijking gedaan tussen Gistron, CTW, Perfect-Systems, Jorg, Informatique, SWW en Eynstein. Gistron en RG waren het goedkoopst.

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
ik heb vandaag nog niet me videokaart gekregen maar ik heb eindelijk een voicemail berichtje kunnen inspreken

Verwijderd

FF wat inside info gecombineerd met geruchten over RG Computers. De reden dat ze niet reageren is:

A Dat ze op de rand van een faillisement hangen.

B De eigenaar van de vestiging in Volendam schijnt slaande ruzie te hebben met de eigenaar van de vestiging in Breukelen (die inmiddels van naam verandert is en niks meer met RG te maken heeft/wil hebben). Dit zou ook de problemen met de website (die voor zowel Breukelen als Volendam was) verklaren.

Weet dit alles niet 100% zeker, maar mijn bronnen zijn tamelijk betrouwbaar.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 21:21
Op woensdag 24 januari 2001 19:10 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik had vorige week een powercolor geforce 2 gts besteld en de leverdatum zou de 23 e zijn maar vandaag nog niet gehad en daar komt nog bij dat hij in prijs verlaagd is .

ik had voor deze winkel gekozen omdat hij goed was volgens de mede tweakers.

ik heb nog geen email van hun gehad met een bevestiging dat er problemen zijn met de levering ??

ik heb het adres gecontroleerd en er blijkt op het adres waarmee zij adverteren helemaal geen mr groense te wonen ?????

het telefoon nummer (06)is ook niet te bereiken omdat de voicemail vol staat (goed of slecht teken)

heeft iemand anders hier wat meer info over
Ja :(

en dit G*DVERD*MMESE verschijnsel is mij GEHEEEEEL bekend :r :r :r :( :(

Kheb ooit een Mobo gehad dat probs bleek te hebben. Ikke teruggestuurd, krijg ik een week later een geheel ander mobo wat ik niet moet hebben van hun terug :? ik dat melden en ik kon die terugsturen en dan m'n geld terugkrijgen.

Dis is al ettelijke MAANDEN geleden, en ik heb NOG m'n geld NIET terug :( :(

Ik heb al VELE en VELE mails gestuurd waar NOOIT op is geantwoord :? :(

Het gaat hier om Fl 361,- ongeveer.

Sja, ik zit er volgens mij te weinig achteraan .... maar that's just me :(

Het zal me trouwens ook nog een rotzorg zijn en ik hoop dat die klerelijers daar gauw failliet zijn :r

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 11:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Beeeeetje oud topic?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.