Draadloos video maar dan niet 2,4 ghz

Pagina: 1
Acties:

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:57
Ik heb momenteel in mijn woonkamer een 2,4 Ghz zendertje staan voor de tv (weet het merk niet zo en het maakt volgens mij ook niet zo uit). Deze stoort op mijn WLan, nou heb ik dat kunnen fixen door de kanalen ver uit elkaar te zetten. Dus de draadloze video op de ene "rand" en het Wlan op de andere. Het leek dus allemaal ok te gaan totdat de buurman (denk ik) ook wireless nam en dus mijn beeld weer stoort als een gek.

Ik ben dus wat rond gaan kijken op het internet en kwam deze tegen:
http://www.chemlink.com.tw/product/vs5811.htm
Briljant! Precies wat ik nodig heb... Alleen niet in nederland te vinden (tenminste niet met mijn google skills). Is er iemand die wellicht deze oplossing kent of misschien nog een ander idee heeft.

Een paar opties zijn jammergenoeg niet mogelijk:
1. Frequentie buurman veranderen, ik ken deze man niet en wil hem ook niet kennen. Bovendien als er weer wat op 2,4 Ghz in de buurt komt krijg ik weer hetzelfde probleem
2. Kabel trekken: De tv staat precies op een plek waar ik niet met een kabel kan komen als ik deze netjes wil afwerken.
3. TV Verplaatsen...... tja ook ik moet aan mijn vriendin toegeven dus ook geen optie ;)

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:57
Klein kickje in de hoop dat iemand mij verder kan helpen?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02
Archie_T schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:20:
3. TV Verplaatsen...... tja ook ik moet aan mijn vriendin toegeven dus ook geen optie ;)
Mietje, gewoon erdoorheendrukken heb ik hier ook gedaan en heb er alleen maar profijt van gehad!
Zag laatst 1 bij de Media Markt die op de 5,zoveel ghz werkte zal zo nog ff kijken of ik het type kan achterhalen!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.