Toon posts:

Netgear modem @home

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik krijg mijn lokale netwerk niet aan de praat met de netgear modem van @home.

Draadloos werkt perfect, echter lan werkt niet. Bij ipconfig /renew geeft mijn pc aan dat hij geen ip adres mag ontvangen. Zit er ergens een instelling waardoor ik wel meerdere apparaten kan aansluiten?

Verwijderd

Je hebt wireless uitgezet en dan werkt LAN niet? Tegelijkertijd aan kan nog wel eens problemen opleveren :)

Wat voor ip-adres krijg je precies als je ipconfig /all intoetst?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:14:
Je hebt wireless uitgezet en dan werkt LAN niet? Tegelijkertijd aan kan nog wel eens problemen opleveren :)

Wat voor ip-adres krijg je precies als je ipconfig /all intoetst?
Ik krijg dat standaard ip adres van windows wanneer deze van de DHCP geen krijgt. Het is net alsof er alleen maar draadloos geinternet mag worden.

de block services staan in ieder geval uit

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 22:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:18:
[...]
de block services staan in ieder geval uit
Wat bedoel je hiermee :?

Heb je wel internet via WLAN?? Ik vermoed dat dat niet tegelijk kan, maar zeker weten doe ik het niet. Zet WLAN eens helemaal uit, dit kan via netwerkverbindingen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 22:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:23:
[...]

Wat bedoel je hiermee :?

Heb je wel internet via WLAN?? Ik vermoed dat dat niet tegelijk kan, maar zeker weten doe ik het niet. Zet WLAN eens helemaal uit, dit kan via netwerkverbindingen :)
Laat maar ik heb het al gevonden. Ik dacht dat het een netwerk probleem was, maar ze hadden er panda software opgezet, die sinds vandaag een verlopen licentie heeft en gelijk alle poorten blokkeert, inclusief die om van een DHCP server een adres te krijgen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:59

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Mja, volgende keer toch echt meer info geven want dit was een TS van niets natuurlijk.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.