Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Debitel Telfort Abonnement

Pagina: 1
Acties:

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06
Op Debitel.nl staat bij de E-shop een abonnement voor 3,95 euro per maand. Er staat letterlijk:
1-jarig SIM-only abonnement met 100 belminuten of 200 SMS-berichten of 50 MMS-berichten voor maar €3,95 per maand.
Kan iemand mij met zekerheid vertellen hoe deze "of-constructie" precies werkt? Ik heb namelijk geen flauw idee hoe ik dit moet interpreteren, er zijn namelijk nogal wat mogelijkheden. Op de site heb ik verder geen relevante informatie gevonden, hopelijk kunnen jullie helpen.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:46

Piggen

Lekker bakkie

Dat werkt gewoon met een bundel. En van daaruit betaal je alles. Die bundel is dus voldoende voor 100 minuten, 200 SMS'jes of 50 MMS'jes. En als je 1 MMS stuurt, houdt je nog over voor 49 MMS'jes, 196 SMS'jes of 98 belminuten. Het zal echt niet zo zijn dat je niet meer (of tegen hoger tarief) kunt bellen of SMS'en als je een MMS hebt gestuurd.

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06
Ok, dus als ik bijvoorbeeld 20 minuten bel, heb ik dus nog 80 belminuten, 160 SMSjes en 40 MMSjes over als ik het goed begrijp. Ik dacht namelijk dat Telfort niet werkte met bundels, maar dat zal Debitel dan wel geregeld hebben neem ik aan.

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:30
WizZie- schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:13:
Ok, dus als ik bijvoorbeeld 20 minuten bel, heb ik dus nog 80 belminuten, 160 SMSjes en 40 MMSjes over als ik het goed begrijp. Ik dacht namelijk dat Telfort niet werkte met bundels, maar dat zal Debitel dan wel geregeld hebben neem ik aan.
Bijna goed, je hebt dan nog 80 belminuten of 160 SMSjes of 40 MMSjes over.

Kijk er ook even naar of je de 1e minuut volledig betaalt of niet, dat is erg handig om te weten.