Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Javascript en Northon Antivirus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website gemaakt deze gebruik maakt van javascript, nu is op een computer zonder Northon Antivirus wel de gehele website te zien, en op een website MET NAV is zijn maar 2 menu buttons te zien, HOE HOE HOE kan dit? Houd Northon dit tegen met een speciaal filter, en is dit uit te schakelen???

Bvd,
Pascal...

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Probeer het exacte probleem eens te localiseren. Ik ben bang dat je je javascript aan zult moeten passen. Het lijkt me niet echt dat je in je javascript een optie 'turn NAV off' kunt aangeven en dat NAV het dan negeert :D.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zou je de sluitmessage van F_J_K in Northon Antivirus en Javascript nog wat beter kunnen doorlezen? Ik mis namelijk nog steeds een hoop relevante informatie in je topicstart. Lees Beveiling & Virussen - Policy, Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door wat we van je verwachten als je een topic opent op GoT. Hier kunnen we namelijk veel te weinig mee. ;)

Signature

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Voor zover ik al iets kan opmaken uit je vraag: hier lijkt me eerder sprake van een ander soort filter (bijv. bannerfilters....) dan van een virusscanner.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een java onmouseover script. Heb een menu en zodra ik op het plaatje heen ga veranderd deze. Staat NAV aan, dan zie ik maar 2 van de 10 menubuttons, zet ik NAV UIT dan zie ik dus alles. En dat vindt ik nogal vreemd.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

zonder dat je zelf uitzoekt welk stukje javascript exact voor dat gedrag zorgt kunnen anderen moeilijk hier ietes over zeggen. Daarmee bedoiel ik niet dat je je complete javascript dumpt, maar uitzoekt welk stukje nog wel werkt en welk stukje nog niet werkt. Pas dan is er wat over dit probleem te zeggen.

Met alleen een melding 'doet het niet met nav aan' kunnen we 0,0.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1