Hoi
Ik heb (naja, die CRT heb ik ondertussen verkocht trouwens) vier monitors en een pc, ik heb een agp kaart en een pci kaart en werkt prima. Je kunt windows gewoon vertellen waar welke monitor moet komen en je kunt dan van links naar rechts over alle vier de monitors de vensters slepen. geen punt.
VideoCard #1 (AGP)
ASUS A X800 PRO 256 MB
DVI-D: Monitor 1 (Dell 2005FPW) @ 1680x1050 op 60hz
DSUB: Monitor 2 (Dell 2005FPW) @ 1680x1050 op 60hz
S-Video Out: Sony WEGA 4:3 TV, Scart1
VideoCard #2 (PCI)
XFX nVidia FX 5200 256 MB (bij sallandautomatisering)
TV-OUT / S-VHS to Scart Cable
DVI-D: Monitor 3 (Samsung 910T) @ 1280x1024 op 75hz
DSUB: Monitor 4 (Iiyama HM204DT) @ 2048x1536 op 84hz
S-Video Out: Sony WEGA 4:3 TV, Scart2
Hier wat plaatjes van afgelopen zomer.

Fijne werkopstelling met mijn hardware.

panorama background foto (niet gestretched) van vriend van me die het gemaakt had op vakantie UK

Background plaatje apart voor elke monitor, en rechts de hoofd monitor ipv in midden

Een programma voor elke monitor, lekker ftp-en, werken, chatten en surfen.
Momenteel heb ik klein probleempje met een van de dell monitors, dus die is even ontkoppeld, nu heb ik de samsung of op de laptop of op de pc, ligt eraan wat ik precies doe. Hier iig een plaatje van de samsung in pivot als extern bureaublad voor powerbook:
En hier heb ik de powerbook weggewerkt onder de tafel en heb ik de dell aangesloten (samsung op pc) op de powerbook, lekker clean zo, bluetooth is ingebouwd dus geen kabeltjes niks.

edit: imageshack laadt hem niet gvd
Hoe dan ook, je kunt gewoon extra kaartje erin prikken. Probeer je beste monitor, of in ieder geval de monitor waar je het meeste achter gaat zitten op DVI aan te sluiten, kwaliteit is hiervan natuurlijk beter.