Problemen met weergave 1 bepaalde website: mijnalbum.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-06 22:43
Een vriendin van me heeft net een nieuwe laptop van Dell met Win XP erop voorgeïnstalleerd. Alles werkt prima, behalve het bekijken van foto's op www.mijnalbum.nl.

Een pagina hoort er zo uit te zien, maar zij ziet dit:

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/5929/mijnalbum1zt.th.jpg

Ik heb haar al de internet opties laten herstellen, alles terug naar standaard gebracht (o.a. beveiliging), de laatste versie van Java Runtime erop laten zetten, niets helpt. Waarschijnlijk zit ik verkeerd te zoeken, maar heeft iemand een idee hoe dit kan?

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnA3 op 18-04-2006 20:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gewoon even een vraag. Als je een alternatieve browser gebruikt werkt de site dan wel? Zo ja, dan ligt het dus echt aan Internet Explorer. Zo niet, dan ligt het dus aan iets anders (zoiets als een virusscanner oid).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Da's een goeie. Ik heb haar Firefox laten installeren en daar is het exact hetzelfde. :?

Zou een virusscanner dit kunnen veroorzaken?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
MartijnA3 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:15:
Da's een goeie. Ik heb haar Firefox laten installeren en daar is het exact hetzelfde. :?

Zou een virusscanner dit kunnen veroorzaken?
Ik zou dan eerder denken aan een firewall ofzo, die bepaalde pagina-elementen blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ze heeft, anders dan Java en MS Office, niets geinstalleerd sinds ze dat ding gekregen heeft. En ik neem aan dat de standaard Firewall van XP zoiets niet veroorzaakt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zet die eens uit :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Zal d'r vanavond eens vragen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Firewall uitgezet, geen verschil. Wat maf. :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kijk eens in de source-code, zie je dan ook echt alleen het eerste deel en zo nee, post dan eens de eerste en laatste 4 regels :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:20
mijnalbum.nl gebruikt java, misschien daar eens naar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

TranceSetter schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:04:
mijnalbum.nl gebruikt java, misschien daar eens naar kijken?
Neem aan dat je Javascript bedoeld :?

Ik zit net naar de origele site te kijken en zie dat ze voor het middendeel een iframe gebruiken. Het lijkt er dus op dat een bepaalde applicatie (lees virusscanners / firewall -achtig iets) die iframes blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25

crisp

Devver

Pixelated

Sowieso hele wazige broncode; een noframes element in een document dat geen frameset is en 2x html, body en head-elementen. Eigenlijk is het een wonder dat een browser het ueberhaupt goed kan weergeven ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 13:33
dit heb ik ook gehad, bleek een app op de achtergrond in de pc die aangeroepen werd maar niet geheel begreep wat te doen en daardoor bleef hangen. ik weet alleen ff niet meer welke, sorry.
Ga naar die pagina met taak beheer open, er komt dan 1 taak bij en dat is de boosdoener. verwijderen doet genoeg !

edit.
het schiet me weer te binnen, het was een oude versie van acrobat reader die nog steeds in de acrobat map stond. gewoon deleten deed genoeg !

[ Voor 21% gewijzigd door Grijns op 20-04-2006 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Grijns schreef op donderdag 20 april 2006 @ 07:56:
dit heb ik ook gehad, bleek een app op de achtergrond in de pc die aangeroepen werd maar niet geheel begreep wat te doen en daardoor bleef hangen. ik weet alleen ff niet meer welke, sorry.
Ga naar die pagina met taak beheer open, er komt dan 1 taak bij en dat is de boosdoener. verwijderen doet genoeg !

edit.
het schiet me weer te binnen, het was een oude versie van acrobat reader die nog steeds in de acrobat map stond. gewoon deleten deed genoeg !
Que? :?

Wat heb je gedelete dan?

En kwam er een proces bij of een toepassing?

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnA3 op 20-04-2006 11:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 13:33
Ik merkte dat bij het laden van de pagina een proggie starte en als ik dat proggie afsloot via taak beheer dan lade de pagina wel. Dit bleek een oudere versie van acrobat reader te zijn welke blijkbaar niet verwijderd was tijdens een upgrade ( of mischien wel weer automatisch geinstalleerd zoals sommige programma's doen .. grrr )
Nadat ik het programma gedelete had was het probleem over.

kijk maar eens met taakbeheer bij processen of er een prog start als acroread of acrobat (ofzoiets) als je de pagina opent.

[ Voor 3% gewijzigd door Grijns op 20-04-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik ga het haar proberen duidelijk te maken, thanks!

iRacing Profiel

Pagina: 1