Toon posts:

USB sticks als promotiemateriaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.002 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Deze inkoopactie bracht me op het idee: http://www.inkoopactie.net/ia/9mmsprmk

Ik zou graag wat meningen horen... zou jij persoonlijk sneller geneigd zijn iets te kopen (stel: een hostingpakket ;)) indien er een gratis USB stick bij werd gegeven?

Het lijkt me namelijk niet iets zoals een balpen; wie een USB stick kan gebruiken heeft deze meestal al gekocht, en meerdere sticks hebben lijkt me nogal overbodig, niet?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:21
Mijn persoonlijke mening.

niet om je idee af te kraken maar die Usb sticks die ze op die site aanbieden zijn erg standaard cheap weggeef model. Veel mensen hebben er al zo een liggen.

Er zal niet meer dan 512 Mb op staan.. Ik zoek in een usb stick meer.
ALS de usb 512 is moet het toch echt een ander model zijn dat echt opvalt..
Klinkt misschien raar maar ik vind een balpen bij mij eerder aanslaan dan een usb stick..

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-02 21:23
Ligt eraan hoe groot hij is.

Hallo!

Verwijderd

Ach het is een leuke afwisseling in plaats van een balpen. Of nog leuker een balpen aan de ene kant en een usb stick aan de andere kant.

Maar nu even serieus: een usb stick is wel een leuke vorm van een relatiegeschenk, maar het is natuurlijk wel zo dat dit cheape zooi is. Ik denk dat het voor de meeste mensen geldt dat ze net zo snel iets zullen kopen dan als ze een balpen cadeau krijgen.

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:47

Beugelfles

I love rusty spoons

Ik heb het een tijd lang gedaan met een usb stick van 128 Mb en daar heb ik veel plezier van gehad.

Pennen heeft iedereen genoeg, een usb stick lijkt mij iets meer waard. Voor een paar documenten, excel bestandjes, powerpoint etc.

verder bied het natuurlijk ook mogelijkheden om het totale aanbod en dergelijke van je bedrijf op de usb stick te zetten. Handig voor potentieële klanten, kunnen ze gelijk je totale assortiment zien.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:55

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik wacht nog steeds op een stickje van microsoft. Maar ik vind het eigenlijk wel redelijk. Mijn vader had het laatst toch wel heel vaag. Hij kreeg een 128MB MP3 speler als promotie materiaal, gewoon omdat hij een vergadering bijwoonde.

Maar ik vind het op zich wel redelijk. Hoeveel kost tegenwoordig nou een USB stick van 32 of 64 MB nou. Die prijs is voor de consumenten die per stuk kopen. Ik heb het dan nog niet eens gehad over de mensen die ze per 1000 kopen of zelfs 10000

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02 00:34

John2B

I Love RAID5..!!

Een mooie USB stick met een logo erop is altijd leuk, een Pen kan ook mits van goede kwaliteit dus geen kunststof/plastick kitsch ding:

Ik haal m'n Ballpoints bij: http://www.adlerglobal.com/de/writing_instruments/pens.htm

Ons favoriete model is deze (in het rood uiteraard)

http://www.adlerglobal.co...struments/philosopher.htm

Het is natuurlijk qua kosten afhankelijk waarbij je deze weggeeft.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-02 22:46

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Och, zelfs 128 is leuk. Zo vaak hoef ik ook weer niet enorme bestanden te versjouwen. Ikzelf heb via mijn vriendin nu een leuke 128 stick van haar werkgever (In haar functie deelt ze onderandere allerlei promotie materiaal uit) en ik ben er erg tevreden mee.

Het zou echter voor mij niet iets zijn waarmee ik over de streep getrokken wordt bij het kiezen van een hosting pakket.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02 00:34

John2B

I Love RAID5..!!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:21:
Ik zou graag wat meningen horen... zou jij persoonlijk sneller geneigd zijn iets te kopen (stel: een hostingpakket ;)) indien er een gratis USB stick bij werd gegeven?
Misschien een goed idee om er direct een aantal "legale" programma op te zetten die bij afname van hosting van belang kunnen zijn zoals:

FTP, Ultra Edit ect...

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Verwijderd

Even melden, pas een leuke USB stick van de FNV gekregen (3 mnd geleden ofzo) 1024 MB... vond ik toch best netjes

Verwijderd

Topicstarter
John2B schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:52:
[...]

Misschien een goed idee om er direct een aantal "legale" programma op te zetten die bij afname van hosting van belang kunnen zijn zoals:

FTP, Ultra Edit ect...
Het probleem is dan natuurlijk dat er nergens een logo van NikkelHost op geprint kan worden (tenzij op de CD die meestal slechts 1 keer gebruikt wordt bij installatie) :-)

Verwijderd

Ik vind die memory stickjes wel leuk, een tijd lang eentje gehad van 128 van een bouw bedrijf (na een week was het logo er al af, dus reclame was het niet echt) ook was die eens mee gewassen mooi laten drogen voor een weekje en werkte nog altijd. toen had ik er nog eens eentje bijgekregen van Telenet van 128mb is wel handig kan je leuk door geven met foto's enz... In mijn geval examens en taken op school.
Maar die van het bouwbedrijf is stuk en die andere ben ik kwijt, het probleem is die dingen maken ze zo klein dat je ze gewoon kwijt geraakt in je broekzak 8)7

Maar voor de rest vind ik het best leuk, ik hoop dat ik er binnekort nog eens eentje gratis krijg van ergens :9

ohja ik vergeet het nog (niet op gaan staan want zo heb ik ook al eentje kapot gemaakt dat ik van eurosys had (belgische computerzaak) gelukkig was ie gratis :P

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-02 08:28
Vandaag heb ik van Siemens een USBstick gehad. 256MB en een Siemens logo erop. Ik vind het harttikke attent. Een balpen zegt mij helemaal niks, een USBstick is altijd handig. Ik kan je initiatief dus van harte toejuichen!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-02 19:58

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Mijn vader heeft er een poosje geleden ook een gekregen, waar ik nu dankbaar gebruik van maak. Hulde aan het betreffende installatie bedrijf _/-\o_ .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:07:
Ik vind die memory stickjes wel leuk, een tijd lang eentje gehad van 128 van een bouw bedrijf (na een week was het logo er al af, dus reclame was het niet echt) ook was die eens mee gewassen mooi laten drogen voor een weekje en werkte nog altijd. toen had ik er nog eens eentje bijgekregen van Telenet van 128mb is wel handig kan je leuk door geven met foto's enz... In mijn geval examens en taken op school.
Maar die van het bouwbedrijf is stuk en die andere ben ik kwijt, het probleem is die dingen maken ze zo klein dat je ze gewoon kwijt geraakt in je broekzak 8)7

Maar voor de rest vind ik het best leuk, ik hoop dat ik er binnekort nog eens eentje gratis krijg van ergens :9

ohja ik vergeet het nog (niet op gaan staan want zo heb ik ook al eentje kapot gemaakt dat ik van eurosys had (belgische computerzaak) gelukkig was ie gratis :P
Dat is best wel ontmoedigend voor een bedrijf, als iedereen er op gaat staan en ze gaat wassen terwijl ze voor het bedrijf dat ze weggeeft toch echt niet gratis zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
De sticks kosten allemaal evenveel blijkbaar, het hangt dus volledig van smaak af... Welke vinden jullie er het beste uitzien?

http://nikkelhost.com/temp/usb.jpg

Er zijn ook zogenaamde "luxe doming sticks" (zie: http://nikkelhost.com/temp/doming.jpg). Deze kosten iets meer, maar zouden ook van hogere kwaliteit moeten zijn.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-02 22:46

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ikzelf heb degene middenboven. Persoonlijk vind ik hem een erg robuuste en 'dure' uitstraling hebben. Hij is ook erg mooi vormgegeven waardoor je een beetje een design idee krijgt.

mbt de luxe variant: Volgens mij zijn die alleen maar duurder vanwege de fullcolor opdruk.

[ Voor 21% gewijzigd door Janoz op 28-04-2006 19:36 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:46
Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/1020/usb2ig.th.jpg

Die vind ik het mooiste :)

Verwijderd

het exemplaar helemaal rechtsbovenin op de foto gebruikt de postbank ook.
t is gemaakt van een soort geborsteld alluminium, ziet er goed uit.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarmee de blauwe wat mij betreft afvalt aangezien die er redelijk cheapass uitziet. :)
Klanten hebben veel keus qua webhosting, als ik moet kiezen tussen een aantal hostingboeren die redelijk gelijk qua prijs zijn en allemaal goed overkomen speelt zo'n USB stick bij mij wel een rol. :)

🌞🍃

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Het leuke is dat je op de USB-stick ook nog een presentatie van je bedrijf kan zetten, of een promofilmpje, electronisch visitekaartje, offline website...

Ik vind het persoonlijk een heel mooie gift :) Je hebt er tenminste iets aan :)

Verwijderd

Topicstarter
kick

Verwijderd

Tomino schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:23:
Mijn persoonlijke mening.

niet om je idee af te kraken maar die Usb sticks die ze op die site aanbieden zijn erg standaard cheap weggeef model. Veel mensen hebben er al zo een liggen.
Zou je er dan eentje aan mij kunne geven, ik ben al een hele tijd op zoek naar een gratis usb stickje voor me router.

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Ik vind het ook een mooi geschenk,

maar ik heb er nog nooit een gekregen, wordt eens tijd dat dat wordt aangeboden. En 128 / 256 mb is voor mij genoeg, daar kunnen m'n verslagen op.

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:23
Er zijn ook mensen die gebruiken de stickjes niet als promotiemateriaal, maar als drager ervan. Ik ken iemand die reist met een koffer vol stikjes naar de VS, en alle aanwezige op een vergadering krijgen gewoon zo'n stikje mee.

256mb voor een aantal documenten van nog geen 5mb :)

Verwijderd

Topicstarter
doeternietoe schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:44:
Er zijn ook mensen die gebruiken de stickjes niet als promotiemateriaal, maar als drager ervan. Ik ken iemand die reist met een koffer vol stikjes naar de VS, en alle aanwezige op een vergadering krijgen gewoon zo'n stikje mee.

Hoezo? Staat er dan promotiemateriaal digitaal op de stick? Dit kan men er dan toch gewoon afgooien?

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
doeternietoe schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:44:

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar mijn verslagen met foto's en afbeeldingen gaan toch richting 30 mb. En ik doe altijd graag elke bijwerken en die van deze week behouden, zodat als ik terug wil ik niet overnieuw hoef te beginnen.
Pagina: 1