Ik heb afgelopen zaterdag mijn palm tungsten T2 (niet de nieuwste, maar toch...) binnengekregen. Helemaal krasvrij, bluetooth enzo. naja ik al mijn afspraken in dat ding gezet, software installeren, en bluetoothnetwerk opzetten... flikker ik de volgende dag met een wherry (brede roeiboot die over het algemeen NIET om kan slaan) zo het water in... =( Ik leg mijn pda te drogen, en hij zegt twee keer iets van kggg (< naja gekraak dus). Ik heb hem NIET geprobeerd aan te zetten (leek me niet slim) Thuis ging ie meteen op de verwarming, en gisteren issie nog een uurtje in de oven geweest (50 graden).
Inmiddels laadt ie wel op (powerled gaat branden) maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan. Iemand tips? Of is ie nou écht dood? En zou het misschien kunnen dat de accu dood is? want dan hoef ik alleen maar een nieuwe accu te kopen
Edit: Water is al lang weg uit scherm, maar ik weet niet hoe lang het in andere onderdelen blijft zitten, tis een metalen case...
Inmiddels laadt ie wel op (powerled gaat branden) maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan. Iemand tips? Of is ie nou écht dood? En zou het misschien kunnen dat de accu dood is? want dan hoef ik alleen maar een nieuwe accu te kopen
Edit: Water is al lang weg uit scherm, maar ik weet niet hoe lang het in andere onderdelen blijft zitten, tis een metalen case...
[ Voor 8% gewijzigd door DJFliX op 18-04-2006 17:25 ]
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput