Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-11 17:11
Ik heb afgelopen zaterdag mijn palm tungsten T2 (niet de nieuwste, maar toch...) binnengekregen. Helemaal krasvrij, bluetooth enzo. naja ik al mijn afspraken in dat ding gezet, software installeren, en bluetoothnetwerk opzetten... flikker ik de volgende dag met een wherry (brede roeiboot die over het algemeen NIET om kan slaan) zo het water in... =( Ik leg mijn pda te drogen, en hij zegt twee keer iets van kggg (< naja gekraak dus). Ik heb hem NIET geprobeerd aan te zetten (leek me niet slim) Thuis ging ie meteen op de verwarming, en gisteren issie nog een uurtje in de oven geweest (50 graden).

Inmiddels laadt ie wel op (powerled gaat branden) maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan. Iemand tips? Of is ie nou écht dood? En zou het misschien kunnen dat de accu dood is? want dan hoef ik alleen maar een nieuwe accu te kopen 8)

Edit: Water is al lang weg uit scherm, maar ik weet niet hoe lang het in andere onderdelen blijft zitten, tis een metalen case...

[ Voor 8% gewijzigd door DJFliX op 18-04-2006 17:25 ]

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
Torx setje kopen en uitelkaar schroeven wordt dat ben ik bang.
Heb ik ooit voor een kennis gedaan met een Nokia 9210 die was van een steiger af geflikkerd zo de bagger in en die deed het uiteindelijk weer :P

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Voor de volgende keer (want dit lijkt me echt een kansloos situatie) direct de batterij eruit rukken om kortsluiting te voorkomen en (wat je inderdaad deed) in geen geval hem aan proberen te zetten (wat natuurlijk niet kan zonder batterij :P)

Het droogmaken in geen geval forceren! In een oven stoppen (ook al is het op 50 graden) is geen goed idee, zelfs op de kachel leggen is geen goed idee. eigenlijk is het het beste om direct het apparaat schoon te maken met een niet geleidende vloeistof (ik weet niet of gedemineraliseerd water daar geschikt voor is).

Oftewel, heel basic eerste reactie na een dergelijke situatie; batterij eruit rukken, volledig uit elkaar schroeven en op een normale plek laten drogen. Na een dagje of vijf weer in elkaar zetten.