Toon posts:

IPB, Problemen met mijn VoiceMail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week dinsdag zijn wij aangesloten op InternetPlusBellen. Alles werkt goed. Alleen wij krijgen onze VoiceMail niet ingesteld. Contact opgenomen met klantenservice. Hun advies opgevolgd. Maar werkt nog steeds niet

Dit was hun Advies:

Via Mijn KPN kunt u gebruik van de VoiceMail dienst aanvragen. U kunt dan een pincode opgeven, een pincodebeveiliging voor toegang vanuit de eigen aansluiting instellen en het type standaard begroeting kiezen.

U kunt VoiceMail telefonisch aanvragen door vanaf de eigen aansluiting 0842
333 te bellen en de gesproken instructies te volgen.
U dient een pincode van 4 cijfers in te voeren en uw naam in te spreken.

Maar helaas het werkt. Paar keer contact met hun opgenomen. Ze zeggen het steeds het zelfde. Maar bij ons lukt het gewoon niet

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:10
Als je de voicemail belt op 0842 333, moet je dan je eigen telefoonnummer intoetsen?
Kun je op mijn-kpn wel inloggen met telefoonnummer en wachtwoord?

Verwijderd

Topicstarter
nickvd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:26:
Als je de voicemail belt op 0842 333, moet je dan je eigen telefoonnummer intoetsen?
Kun je op mijn-kpn wel inloggen met telefoonnummer en wachtwoord?
Als ik de nummer bel dan vraag hij meteen om mijn telefoonnummer en het wachtwoord, maar die heb ik niet

Als ik via mijn-kpn en dan naar internetplusbellen ga, dan staat bij Voicemailbeheer dan ik mijn voicemail moet actieveren, dan moet ik mijn telefoonnummer intikken, maar ook een wachtwoord maar die heb ik niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:47:
Als ik de nummer bel dan vraag hij meteen om mijn telefoonnummer en het wachtwoord, maar die heb ik niet

Als ik via mijn-kpn en dan naar internetplusbellen ga, dan staat bij Voicemailbeheer dan ik mijn voicemail moet actieveren, dan moet ik mijn telefoonnummer intikken, maar ook een wachtwoord maar die heb ik niet
via de mijn kpn omgeving: telefoonnummer helemaal intoetsen (zonder streepje) en als wachtwoord invoeren "wachtwoord" (zonder quotjes uiteraard). dan kan je daar pincode en dergelijke instellen.

Heb je een geheim nummer? dan klopt het dat als je 0842-333 belt dat ie ook om je telefoonnummer vraagt, want die krijgt ie dan namelijk niet door...

voor meer info kan je even verder lezen in het KPN VoIP topic...http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1121144/