Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rails hosting ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil straks misschien mijn web applicaties voor klanten in Rails (http://www.rubyonrails.org) gaan schrijven, daarbij wil ik ze op een eigen server laten lopen met een control panel zoals cPanel, Plesk etc.
Het liefst wil ik daarbij dan DirectAdmin gebruiken, maar ik vraag me af hoe de ondersteuning hierbij is voor Ruby on Rails. Heeft iemand ervaring met het gebruiken van Ruby on Rails i.c.m. DirectAdmin? Of ben je zelf hoster en bied je Ruby on Rails ondersteuning? Ook ervaringen van klanten van hostingbedrijven die Rails ondersteuning bieden zijn welkom. Graag hoor ik dan ook welke webserver er gebruikt wordt etc. :)

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Voor ruby on rails heb je toch alleen maar een cgi-bin nodig?

Want het testen enzo doe je gewoon op je eigen workstation. Daarna upload je alles, en klaar.

En een cgi-bin kan je bij iedere hoster krijgen.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 17:24

jep

Op 't Directadmin forum staan tutorials, die werken prima. Ik heb het ook draaien op een dedicated server van 'n klant. :)

Verwijderd

Dat gaat prima werken met DA hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
real-doc schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:31:
Voor ruby on rails heb je toch alleen maar een cgi-bin nodig?

Want het testen enzo doe je gewoon op je eigen workstation. Daarna upload je alles, en klaar.

En een cgi-bin kan je bij iedere hoster krijgen.
Dat klopt, echter niet alle hosts hebben ruby geinstalleerd staan (of is toegankelijk), en Ruby on Rails applicaties als normale CGI draaien gaat mega langzaam.
jep schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:35:
Op 't Directadmin forum staan tutorials, die werken prima. Ik heb het ook draaien op een dedicated server van 'n klant. :)
Ik had inderdaad al een paar tutorials gezien voor het installeren :) in hoeverre is dit configureerbaar, hoe draait het (FastCGI, mod_ruby, ..?), en draait het een beetje snel?
Ook zit ik een beetje in over de snelheid... wat zijn bijvoorbeeld de specs van de Dedicated server en hoeveel rails applicaties draaien erop?

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 20:32
Modbreak:Spam/reclame is niet gewenst op GoT.

@TS: Vragen om aanbiedingen/ervaringen van hosters zelf werkt spam/reclame in de hand.

[ Voor 137% gewijzigd door IEF op 05-11-2008 13:31 ]

Pagina: 1