Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Spyware] Totaalpakket Osirius

Pagina: 1
Acties:

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vandaag heb ik een utility box van osirius in mijn handen gekregen, bestaande uit de volgende producten:

Osirius Verkenner
CleanUp4pc.com
Stop Spyware

Waar het eerste product voor mij in ieder geval niet interessant is, zouden de laatste twee dit wel kunnen zijn. Echter, van Osirius had ik nog nooit gehoord, en ook een speurtocht met google en google bracht mij weinig ervaringen/reacties. Enkel is te zien dat sommige pakketen via markplaats en ebay aan worden geboden.

De zoekterm 'Osirius' leverde op GoT
welgeteld twéé resultaten op, en niet eens over de laatste twee producten. Voordat er weer een nieuw slecht pakket op de PC's komt (heb nu wel HitManPro 2 draaien), zou ik graag ervaringen en reacties horen.

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:33

Alternativ

4 8 15 16 23 42

CleanUp4pc.com
Stop Spyware

De naam van dit pakket (Cleanup4pc) doet me juist denken aan zo'n mooi gemaakt antispyware proggie maar dat de grootst mogelijke zooi van je systeem maakt alla spyaxe eerlijk gezegd.

alternativ

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ach ik heb het geprobeerd Osirius Facturatie. hou op met deze rotzooi. ten eerste aanpassen layout gaat mis, factuurdatums en factuur instellingen kan je niet eens instellen. Als het pakket 19.95 kost dan is het 20 euro teveel. De helpdesk wist zelf niet eens wat het was. Ze hebben met een speciaal nummer weer teruggebeld om meer duidelijkheid te geven. Ga op zoek naar gratis mogelijkheiden want dit echt zonde van je geld.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• YouKnow
  • Niet online
Zoals ik al aangaf was ik al bang dat dit de zoveelste zooi-ware ;) zou zijn. De naam klinkt in ieder geval erg 'goedkoop', en als ik de reactie van hier hoor, is dat het ook!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:33

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Als ik je een tip mag geven en je systemen draaien op xp gebruik dan windows defender in de active mode, ik gebruik het zelf niet, ivm resources ed (me games en ps moeten lekker draaien) echter ik installeer het bij de mensen waar ik systemen onderhoudt en het enige waar ik tegenwoordig nog voor langs hoef te komen is het installeren van wireless / hardware onderhoud.

alternativ

• YouKnow
  • Niet online
Heb hier hitmanpro draaien, Windows Bit defender draait ook; daarij Microsoft Baseline Security Analyzer om eventuele lekken in de gaten te houden. Dat draait aardig goed zo.

Verwijderd

YouKnow schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:53:
Zoals ik al aangaf was ik al bang dat dit de zoveelste zooi-ware ;) zou zijn. De naam klinkt in ieder geval erg 'goedkoop', en als ik de reactie van hier hoor, is dat het ook!
Ik heb dit programma laatst onder handen gehad, met interesse. :)

Aannemende dat het om hetzelfde gaat - het product leek een jaar geldig te zijn en was geen trial - dan is het geen 'zooi-ware'. Er was geen sprake van opzettelijke false positives of ander (min of meer) soortgelijk gedrag.

Ik heb nog gekeken of er een trial beschikbaar was omdat trials soms ander gedrag vertonen, maar een trial was nergens te bekennen.
Als je een trial versie hebt hou ik me aanbevolen @ email in mijn sig. :)

Over detectie kan ik zo niet al te veel zeggen, maar de kritieken die hitman pro verduurt zal het wel niet krijgen. Dat is immers in de ogen van de experts echte zooi-ware. ;)

• YouKnow
  • Niet online
Ok, dat klinkt dan toch beter dan gedacht. Ik zal eens even kijken of de software nog hier ligt of dat de cd's de prullenbak al ingegaan zijn. Wat ik wél opvallend vind is dat er via GoT en Google eigenlijk weinig te vinden is.

Ik zal eens kijken of 't een trial versie is of 'n hele. Je hoort van me dan, ok? (Heb je msn toch nog)
Pagina: 1