Toon posts:

remote admin zonder portwarden mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op m'n pc thuis (belgie, xp sp2) realvnc server geinstalleerd en de poort op de router (5800) geforward naar het interne ip,
nu probeer ik hier (india) erop te connecten(xp sp2), maar ie zegt telkens cant connect :s terwijl de server wel draait

ik weet precies niet wat ik fout doe (m'n maat hier, kan via radmin wel op z'n pc thuis :s) (ook poorten geforward)

bestaat er een tooltje om zonder portforwarding dit te kunnen? (upnp staan aan op de router nochtans)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij niet. Zo'n groot probleem is het trouwens niet om een poort open te zetten in je router?

Wauw, een sig!

Verwijderd

kijk eens naar http://www.logmein.com. Die heeft een web-based client en men hoeft geen dyndns of portforwarding in te stellen. De gemakkelijkste remote admin die ik tot nu toe gevonden heb.

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:08:
Volgens mij niet. Zo'n groot probleem is het trouwens niet om een poort open te zetten in je router?
dit heb ik gedaan op (belkin router) tcp/udp poort 5800 (standaard realvnc poort) opengezet naar het interne ip vd server

• sunflame
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:03
of kijk eens naar hamachi om een vpn te maken. Dit kleine progje geeft je vervolgens een ip waarmee je zonder problemen met firewalls en/of portforwarden verbinding kunt maken.

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Volgens mij was de standaardpoort van VNC 5900. Kan je niet aan iemand vragen die toegang heeft tot jouw huis, om ff de juiste poort te forwarden? Of kan je je router misschien op afstand bedienen? Ik wel (heb wel ff het standaardwachtwoord veranderd hoor :P).

[ Voor 3% gewijzigd door stefan001 op 18-04-2006 15:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
nevermind: via logmein werkt het prima, is het mogelijk om je tekst te copy/pasten tussen remote/home pc? en hoe :s

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 21:42 ]

Pagina: 1