[2003] 2003 loopt vast met AMD niet met Celeron

Pagina: 1
Acties:

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:03
Hallo,

Ik heb een comp gekocht en windows 2003 eropgezet. Dit omdat ik het ding als server gebruik en geen herrie wil hebben als toevallig in huis 2 mensen erop willen inloggen.

Nu zit er een AMD 3000+ in. MAar als die een tijdje draait(1 tot 48 uur) loopt ie vast. Ik krijg dan geen beeld (bij screensaver). Bij screensaver uitzetten dus monitor altijd aan dan loopt ie nog vast. Muis toetsenbord oid doen het niet bij rechtsstreeks op de server aansluiten natuurlijk. remote ook niet.

Nu heb ik hierover geklaagd en heb celeron geprobeerd met verder alles hetzelfde behalve moederbord en processor. Toen liep alles goed. Maar ik wil geen celeron maar AMD.

SYSTEM SPECS:
klik hier

Klaas

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Uhm, AMD en een Celeron kunnen niet op een dezelfde moederbord..... Leeste het verkeerd 8)7

Verder overtuig je niet naar zelf uitzoeken of het ECHTE probleem weer te geven, helaas.

EDIT: de link die je weergeeft is van een AMD barebone en daar duw je een Intel moederbord (+ Celeron) in?

[ Voor 33% gewijzigd door Dukey op 18-04-2006 11:26 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• klaasopurk
Djoekie schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:23:
Uhm, AMD en een Celeron kunnen niet op een dezelfde moederbord..... Leeste het verkeerd 8)7

Verder overtuig je niet naar zelf uitzoeken of het ECHTE probleem weer te geven, helaas.

EDIT: de link die je weergeeft is van een AMD barebone en daar duw je een Intel moederbord (+ Celeron) in?
Ik heb gezocht samen met degenen die me deze comp heeft gelevert. Maar dit gaf geen resultaat!

Ik heb daarvoor hetzelfde barbone maar dan Celeronversie. Die staat ook op de site maar kon de link niet zo vinden. Maar die is er wel! Ik heb die namelijk ook staan.

Klaas

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Cool 'n Quiet driver niet installeren.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• klaasopurk
BackSlash32 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:49:
Cool 'n Quiet driver niet installeren.
Deze is niet installed.

Klaas