verborgen URL achterhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 513 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Goedemorgen,

Ik kijk vaak thaise tv via het internet (http://tv.trueworld.net/). Dan kan je een zender kiezen en deze wordt dan doormiddel van streaming in een windows mediaplayer venster afgespeeld.

Vroeger kon je met de rechtermuisknop de eigenschappen openen en dan de URL bekijken. Nu hebben ze deze functie uitgeschakeld, maar ik moet zo nu en dan toch wat materiaal opnemen via een streaming recorder, alleen daarvoor heb ik weer een URL nodig.

Weet iemand hoe deze URL toch te achterhalen is ??

Als ik bovenaan in het venster op de reclamebanner druk doet de rechtermuisknop het wel, en dan kan je opties voor flashplayer kiezen, dus misschien in het een windowsmediaplayer in een flash frame???

Ik kom er in ieder geval niet uit....

Groeten Glenn

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De pagina aanklikken in IE, zodra je de popup krijgt: CTRL+N, dan kan je gewoon via het menu naar View | Source gaan ;)

Overigens ziet het meeste er betaald uit. Je bent toch geen betaalde streams aan het rippen he? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
haha neee joh geen betaalde streams !!! gewoon thaise tv, zal wel ondersteund worden door de gov. daar , soms komt er een kookprogramma of goede thaiboxwedstrijd ...

maar ja nu heb ik weer geen goed programma om videostream te rippen... maar ik weet nu in ieder geval de bron!!!

bedankt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Net Transport is bijvoorbeeld een programma daarvoor :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb laatst een video (+ audio) stream geripped met Kaffeine, dat werkte prima. :) Het is een gewone media player met een opname mogelijkheid, gratiesch :P

🌞🍃