Toon posts:

3dmax v3 naar w3d Director / shockwave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn 3ds file van 3dmax v3 ( had geen geld voor nieuwere versies ) 8)7 over te zetten naar w3d van director.
Ik had ergens gelezen dat je wat files over kon zetten naar de plugin folder van max, maar helaas werkt dit niet.
Ook heb ik plugins gevonden op het net voor versie vier en vijf. natuurlijk werken deze ook niet

Dus besloot ik het via een losse tool te doen, de eerste die gevonden was ( 3d object convertor ) deed inderdaad w3d maar niet volgens director, file corrupted or damaged, was de melding.
De w3d was volgens de extentie voor WinImages

Vervolgens vond ik Meshtools , deze werkt wel met een of 2 boxjes maar bij een groter ontwerp loop het programma helemaal vast.

Ik zou het zo graag werkend hebben om via een kleine game engine die met shockwave
werkt door mijn project heen te kunnen lopen.

Waarschijnlijk zou upgraden naar Max 7 of 8 de oplossing zijn, maar helaas is dit op dit moment nog niet mogelijk.
Heeft er iemand nog een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen ?
Want ik zie door de bomen het bos niet meer, en helaas heeft de search functie me ook niet verder kunnen helpen

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor de link, nu heb ik gezocht, maar heb het ( nog ) niet kunnen vinden
Maar ik zal verzoeken :)