Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TPL]Lettertype vergroot in table

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Bij sommige topicstart zie ik dat de lettergrootte een stuk groter is dan normaal en lijkt het wel alsof het komt door een tabel? Dit komt alleen voor in de oude templates (dus silver-silver / paars e.d.) en dus niet bij de nieuwe.

Dit is namelijk te zien bij oa [rml][ PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11[/rml].
Belangrijk!!!!!!

V5.4: Hi

Zo zie je dat het dikgedrukt is en volgens mij lettergrootte 14.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat 't vetgedrukt is, heb je gelijk in. Maar dat komt uiteraard gewoon door de [b]-tag ;) Echter, qua grootte is het exact even groot als de rest hoor? Pak je The Gimp/PhotoShop er maar bij en ga maar kijken :) De "D" van "Dit is ..." is 10 px hoog, maar de "B" van "Belangrijk" ook ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je weet dat alleen het Tweakers-template ondersteund en onderhouden wordt, en de rest van de templates aangeboden wordt "as is"? :)

Osiris: hij zegt toch dat het alleen bij de niet-standaard templates voorkomt? Die heb jij niet eens. :+

[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 18-04-2006 01:43 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
-NMe- schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:43:
Je weet dat alleen het Tweakers-template ondersteund en onderhouden wordt, en de rest van de templates aangeboden wordt "as is"? :)
Ja, dat weet ik :) crisp zei dat ik het gewoon het beste in BUG kan plaatsen ipv ABO ;)
Zie hier: crisp in "Het grote vraag-hier-je-kleine-vragen to..."
Osiris schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:42:
Dat 't vetgedrukt is, heb je gelijk in. Maar dat komt uiteraard gewoon door de [b]-tag ;) Echter, qua grootte is het exact even groot als de rest hoor? Pak je The Gimp/PhotoShop er maar bij en ga maar kijken :) De "D" van "Dit is ..." is 10 px hoog, maar de "B" van "Belangrijk" ook ;)
Lees mijn topicstart eens ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Outerspace op 18-04-2006 01:45 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Osiris
  • Niet online
-NMe- schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:43:
Osiris: hij zegt toch dat het alleen bij de niet-standaard templates voorkomt? Die heb jij niet eens. :+
Outerspace schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:43:
[...]

Lees mijn topicstart eens ;)
Grlbmb, 't is al laat ... :X

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Outerspace schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:43:
Ja, dat weet ik :) Crisp zei dat ik het gewoon het beste in BUG kan plaatsen ipv ABO ;)
Ah, Crisp weet er al van? Dan heb ik niks gezegd. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Osiris
  • Niet online
Misschien ff een screenshot maken, dan is het voor de rest van de lusers ook meteen duidelijk dat ze hun smoel moeten dichthouden over "het is toch goed zo?" O-)

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Osiris schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:47:
Misschien ff een screenshot maken, dan is het voor de rest van de lusers ook meteen duidelijk dat ze hun smoel moeten dichthouden over "het is toch goed zo?" O-)
Nee, dat is helemaal niet nodig :) Het is gewoon een kwestie van goed mijn topicstart lezen. Lees de draad voordat je blaat is toch het motto ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zullen we het afzeiken van Osiris ff beperken, en gewoon wachten op de reply van crisp ? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je hebt dikke kans dat het door de wijzigingen in de RML en bijbehorende CSS al gefixed is in 1.9.4, maar ik had TS inderdaad gevraagd dit hier te plaatsen zodat ik er aan denk hier nog even snel naar te kijken ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Fixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.