Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Osiris: hij zegt toch dat het alleen bij de niet-standaard templates voorkomt? Die heb jij niet eens.
[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 18-04-2006 01:43 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja, dat weet ik-NMe- schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:43:
Je weet dat alleen het Tweakers-template ondersteund en onderhouden wordt, en de rest van de templates aangeboden wordt "as is"?
Zie hier: crisp in "Het grote vraag-hier-je-kleine-vragen to..."
Lees mijn topicstart eensOsiris schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:42:
Dat 't vetgedrukt is, heb je gelijk in. Maar dat komt uiteraard gewoon door de [b]-tagEchter, qua grootte is het exact even groot als de rest hoor? Pak je The Gimp/PhotoShop er maar bij en ga maar kijken
De "D" van "Dit is ..." is 10 px hoog, maar de "B" van "Belangrijk" ook
[ Voor 63% gewijzigd door Outerspace op 18-04-2006 01:45 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
-NMe- schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:43:
Osiris: hij zegt toch dat het alleen bij de niet-standaard templates voorkomt? Die heb jij niet eens.
Grlbmb, 't is al laat ...
Ah, Crisp weet er al van? Dan heb ik niks gezegd.Outerspace schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:43:
Ja, dat weet ikCrisp zei dat ik het gewoon het beste in BUG kan plaatsen ipv ABO
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nee, dat is helemaal niet nodigOsiris schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:47:
Misschien ff een screenshot maken, dan is het voor de rest van de lusers ook meteen duidelijk dat ze hun smoel moeten dichthouden over "het is toch goed zo?"
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()