[Laptop] Dell Latitude 110L

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik zag laatst een advertentie over de Dell Latitude 110L.. ik heb al wat zitten zoeken naar de laptop, maar ben helaas tot op niets uitgekomen.
Ik zou graag willen weten of je evt.spellen kan spelen op deze laptop en wat de gebruikerservaringen hiervan zijn.

Laat het even weten :) en bedankt alvast.

Specs pc

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als ik dit zo zie kan je er geen hoogstaande spellen op spelen. Wel zoiets als Red Alert II en Wolfenstein Enemy Territory, maar aboluut geen Far Cry of F.E.A.R :
- Intel Celeron 1,3 Ghz.
- 64 mb Shared Video
- 40 GB harddisk
- LAN
- 256 MB intern
- cd-rw / dvd
- 15"XGA LCD
- Windows XP

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• iro
Bedankt voor je reactie :) natuurlijk is het geen primaire voorwaarde om spellen te spelen op laptops.. maar een secundaire.

[ Voor 19% gewijzigd door iro op 18-04-2006 01:38 ]

Specs pc

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verder heeft Dell best goede laptops, dus als het voor een appel en een ei te koop is, dan zou ik het wel doen. Je kan er verder genoeg mee (denk aan Office / internetten e.d.) :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• iro
Outerspace schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:40:
Verder heeft Dell best goede laptops, dus als het voor een appel en een ei te koop is, dan zou ik het wel doen. Je kan er verder genoeg mee (denk aan Office / internetten e.d.) :)
99 euro bij een mobiel abbonement :) is wel te doen denk ik zo.. ik heb ook nog de keuze uit een tv van jvc. Ik moet nog ff kijken.

Specs pc

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Dit is niet de manier om een dergelijk topic te openen :)

Kijk voortaan in Notebook Best Buy Guide 2005.1: Inleiding en naar Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? om te weten wat we van een dergelijke topic verwachten

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.