Toon posts:

AX800 Pro/TVD werkt niet meer na bios-flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag mijn Asus AX800 Pro/TVD (dus GC 1,6 ns) geflashed op de manier van de topic naar een Ati x800 XT PE. Ik heb als eerst de Gigabyte bios erop gezet om de 4 extra pipelines te unlocken (in totaal dus 16). Daarna heb ik de retail Ati 800 XT PE bios erop gezet voor hogere kloksnelheden.. Echter als ik de pc opstart en de drivers voor de kaart installeer (Catalyst 6.4) moet ik de pc opnieuw starten na installatie van de drivers. Als dit is gebeurd en ik log in, valt mn beeldscherm uit en krijg ik geen videosignaal meer.. Ik heb de kaart in meerdere systemen geinstalleerd met de nieuwste driver van catalyst 6.4 en hetzelfde probleem blijft zich voordoen.. Alles loopt perfect totdat ik opnieuw moet opstarten on de nieuwe catalyst drivers te kunnen laten werken. Daarna valt het beeldscherm gewoonweg uit.. Ik heb de bios geflasht precies zoals in de topic staat beschreven en iedereen die ook een soortgelijke kaart had (ax800 pro/tvd 1,6 ns) had wel een succesvolle update.. Aangezien mn backup van mn bios corrupt is geworden door een bad sectors op een diskette, wil ik vragen of ik ook gewoon de bios file van de Asus AX800 Pro/TVD via een website kan downloaden.. Of ligt het gewoon aan de catalyst drivers.. Ik weet me echt geen raad meer.. @%@%!!

Alvast bedankt!!