Toon posts:

E-dentify betalen, voor geen service?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT,

Dit is mijn eerste post op GoT, even ter informatie :7

Ik heb vorig jaar bij E-dentify een hosting besteld, 22,- Euro voor hosting + domein.

Na 13 dagen eindelijk bericht van E-dentify gekregen dat de hosting actief was.
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw betaling en eventuele contracten ontvangen, en uw account is aangemaakt.

Uw gegevens zijn:

Gebruikersnaam: ******
Wachtwoord: ******
U kunt inloggen op http://techforums.nl/cpanel, of als uw domeinnaam nog niet actief is: http://62.212.91.12:2082 (2086 vooor resellers)

Indien u vragen heeft, kunt u contact opnemen met customerservice@e-dentify.nl.

Met vriendelijke groet,
het E-Dentify Internet Diensten team.
admin@e-dentify.nl
http://www.e-dentify.nl
Hieraan neem ik aan dat ze het geld bedrag en de .nl contract binnen hebben gekregen, dus ik denk; Mooi. :9

De eerse 2 maanden gingen wel goed, af en toe een dag of wat down, maar wat verwacht je voor dat geld. ;) Alleen heb ik nooit mijn domein naam ondvangen. hijs nooit actief geweest, ik heb het 2 maanden met een .nl.tt domein gedaan. Na de 2 maanden kon ik niet meer inloggen op de FTP en mijn site was down. Geen mailtje van verandering IP of iets, niets.

Mail verstuurd naar E-dentify, geen reactie. Na een maand gewacht te hebben ben ik overgestapt naar een andere hosting provider (http://intakt.com)

20 euro over de balk gesmeten dus.

Nu krijg ik een jaar later een factuur waar in staat dat ik weer moet betaalen. Ik dus netjes een mail terug gestuurd (Ticket systeem is heerlijk btw:|)
Beste E-Dentify,

Ik gebruik al een lange periode geen gebruik van jullie hosting-service,
aangezien ik al na ~3 maanden niet meer kon inloggen en mijn domien nooit online/actief gekomen was.

Immidels heb ik al een andere hosting en zal ik in de toekomst geen gebruik maken van jullie service.
Deze rekening zal hier dan ook onvoldaan blijven liggen.

Met vriendelijke groet,

Mick
Waarop ik uiteraard een reactie krijg :P
Beste,

U dient de factuur te voldoen, gezien u niet schriftelijk heeft opgezegd.
Met vriendelijke groet,

PB Singelsma - E-Dentify Internet Diensten
Schiftelijk opzeggen? sinds wanneer is dat het geval? :/ dacht ik
Ik dus weer een mailtje terug:
Beste,

Ik heb nooit ergens gelezen dat ik schriftelijk zou moeten opzeggen, en hoelang deze opzegtermijn zou zijn. (maar hierin kan ik mij vergissen.)

Overigens is het probleem niet zozeer dat ik het niet wil of kan betalen, maar ik heb geen zin om iets te betalen en er niks voor terug te zien. (Dat kunt u ook wel begrijpen, neem ik aan, u gaat toch ook niet naar een supermarkt en een rekening krijgen voor een appel die je niet gekocht/gekregen hebt.).

Plus, dat ik al betaald heb(had) voor een domeinnaam die ik niet gekregen heb (waar jullie dus ook niet voor betaald hebben, neem ik aan), en een hosting waarvan ik niet volledig gebruik van heb kunnen maken. (Had ik toentertijd ook een e-mail over verstuurd, nooit reactie op gekregen)

Dus, mocht ik deze rekening betalen, zou ik wel graag een "werkende" hosting er terug voor krijgen. (zal der waarschijnlijk geen gebruik van maken, maar dit is principe.)

Mocht hier verder niks uit voortkomen, zal ik de mogelijkheden bekijken of hier aangifte mogelijk voor is.

Met vriendelijke groet,

Mick
Toen werd het stil, tot gister!
Beste,

Schriftelijk opzegging staat vermeld in onze voorwaarden, hiermee bent u akkoord gegaan tijdens de bestelling.
Met vriendelijke groet,

PB Singelsma - E-Dentify Internet Diensten
Hier heb ik nog niet op gereageerd, zover ik weet stond dat vorig jaar nog niet in de voorwaarden!
De aangifte heb ik (nog) niet gedaan, aangezien ik niet weet of dat mogelijk is.
Ik heb even een mail verstuurd naar sidn, waarin ik vraag of zij kunnen controleeren of mijn domein nooit actief is geweest. (nog geen reactie op gehad, kut paasdagen :P)

Ze vragen mij dus nu te betaalen voor een service die hun niet aan mij leveren.

Nu is mijn vraag aan jullie, wat zou ik moeten doen? wat zouden jullie doen? wachten tot de deurwaarder aan de duer komt? (komt die voor 22 euro? :/)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 23:30 . Reden: net -> niet, kleine typo, groot gevolg. ]

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
Het is zeer gebruikelijk dat je schriftelijk een abonnement moet opzeggen. Dit is vaak zo voor abbonementen bij tijdschriften, alsmede verzekeringen, maar ook bij hostingproviders. Voor dat je een abbonement laat ingaan moet je meestal eerst akkoord gaan met de algemene voorwaarden van dat bedrijf en daar staat ook in dat je met een bepaalde opzegtermijn te maken hebt en dat je schriftelijk moet opzeggen.

Niet om je af te kraken (die hostingprovider zit nog veel fouter :P), maar ik vind het eerlijk gezegd dom van je om zomaar naar een andere hostingprovider te gaan.

Ik ga aan het einde van deze maand verhuizen, omdat ik ook niet tevreden ben met mijn hostingprovider.Mijn site doet het wel, maar ze hebben nogal trage communicatie op vooral administratief vlak en technisch gezien mis ik wat dingetjes. In hun Algemene Voorwaarden staat netjes dat je minstens een maand van te voren schriftelijk dient op te zeggen en voor de zekerheid heb ik die brief dan ook maar aangetekend verzonden.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:16

DataGhost

iPL dev

SIDN:
Resultaat voor techforums.nl

domein is vrij
lijkt me een duidelijke zaak, zij zijn hun deel niet nagekomen. Hoe dit zich verder vertaalt in wel/niet moeten betalen of contractbreuk weet ik verder niet, maar ik denk dat het in jouw voordeel is.

[ Voor 34% gewijzigd door DataGhost op 17-04-2006 22:52 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Persoonlijk vind ik je erg nalatig. Email sturen en geen antwoord krijgen betekent niet dat je er dan zomaar van af bent. Je hebt contract met die mensen, dus moet je je er aan houden. Heb zelf ook hosting account ergens die ik heb opgezegd, maar nog wel voor betaal, omdat ik een contract heb voor een jaar.

Dat zij het domein niet leveren is idd niet netjes, maar jij hebt er maar liefst 1 email over gestuurd, dat is nooit voldoende. Schriftelijke opzegging is normaal en ben je ook vast mee akkoord gegaan ergens.

Antwoord op je vraag van de deurwaarder: 22 euro is wel erg weinig om een deurwaarder voor te sturen. Aangezien ze maar een X percentage aan deurwaarder kosten mogen rekenen (ze kunnen altijd je meer proberen te berekenen), lijkt het me niet dat ze deze stap zullen nemen

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 22:57

Klippy

Still Game

Ben het wel eens met We Are Borg, vind het ook vreemd dat je niet achter dat domein aan bent gegaan.
Ze hebben ook nog een forum waar ze over het algemeen wat beter reageren.

Dat ze je domein niet hebben geregistreerd is natuurlijk vervelend en ik zal E-Dentify niet verdedigen, want klantviendelijkheid kennen ze niet echt, maar ik zou ze net zo lang lastig hebben gevallen totdat ik m'n domein had.
Maar in dit geval zijn jullie beide niet al te vriendelijk, een mail sturen met "ik betaal niet" is ook niet een normale gang van zaken. En schriftelijk opzeggen is heel normaal natuurlijk, dus daar hebben ze gelijk in.
Dus als ik jou was zou ik gewoon per direct schriftelijk opzeggen.
In die brief leg nog eens vriendelijk je situatie uit, sluit je je aanvraagformulier bij en de status van SIDN waarin staat dat het domein nooit geregistreerd is.
Vervolgens maak je bezwaar tegen je nieuwe factuur en zeg je dat je niet gaat betalen om bovenstaande redenen.

Als ze een beetje netjes zijn sluiten ze dan je account gewoon af en ben je klaar. Normaal zouden ze je verplichten om te betalen, maar ze hebben geen kosten aan je, SIDN hoeven ze niks te geven en je verbruikt ook geen bandbreedte dus ik denk dat dat voor hu ook de snelste manier is om van je af te komen.
Verplichten ze je toch tot betalen kan je altijd voorstellen om 12 euro te betalen voor de hosting, die 10 euro voor het domein zou ik dan achterwege laten. Dan ben je voor 12 Euro van het gezeur af en heb je ook nog de rest van 't jaar die ruimte gewoon tot je beschikking.

Maar het blijft natuurlijk raar dat je in het begin zo laks was. Als jij niet aangeeft dat er iets niet klopt en je niet opzegt is het logisch dat je gewoon een nieuwe factuur krijgt, daar moet je dan eigenlijk niet te veel over zeuren.

Heb zelf ook 2 domeinen bij E-Dentify en de laatste tijd loopt alles best goed, alleen die communicatie naar de klanten blijft waardeloos, daar heb ik ook slechte ervaringen mee.
Maar voor een euro per maand klaag ik maar niet te veel :P

Volgens mij loopt er ook iemand van hun op GoT dus misschien reageren ze zelf al.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
@Joen, Zover ik me kon herinderen, stond dat toendertijd niet in hun AV, noch in het contract. Maar daar kan ik mij in vergissen. ;)

Ik ben toch overgestapt omdat ik geen bericht van hun kant kreeg, en ik een hééle goede aanbieding bij mijn nieuwe hostig kreeg :P

@Dataghost, Zo denk ik dus ook :9

@We Are Borg.
Je hebt contract met die mensen, dus moet je je er aan houden.
Hun dus ook neem ik aan? Als hun niet aan het "contract" (welke ik nooit in papier ondertekend heb (dacht ik :X)) houden, doe ik dat ook niet, zo simpel denk ik.

In mijn ogen contractbreuk aan hun kant.

Nalatighied? Mja, zou kunnen, maar in de periode heb ik in totaal 4 mailtjes (niet allemaal over dit onderwerp) verstuurd waarop ik geen reactie heb gekregen, dus ik had de moed al een beetje opgegeven.
Maar je hebt wel gelijk, was niet correct.

@Klippy, Vriendelijkhied aan mijn kant had idd wat beter gekund, dat zag ik zelf later ook al in. :)
Gewoon betaalen is natuurlijk altijd de oplossing, maar ze hebben al 10 euro aan mij extra verdiend (hun hebben de domien ook niet betaald.), verdienen ze dan nogmaals 12euro?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 23:27 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 22:57

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:23:

@Klippy, vriendelijkhied aan mijn kant had idd wat beter gekund, dat zag ik zelf later ook al in. :)
Gewoon betaalen is natuurlijk altijd de oplossing, maar ze hebben al 10 euro aan mij extra verdiend (hun hebben he domien ook niet betaald.), verdienen ze dan nogmaals 12euro?
Ze verdienen niks, als jij dat geld overmaakt heb je ook gewoon recht op nog 12 maanden hosting, dus is alles in orde. Dat jij er geen gebruik van maakt is jou probleem en hun voordeel.
Feit blijft dat je niet je contract hebt opgezegd dus zal je gewoon moeten betalen daarvoor. Maar omdat je geen domein hebt zou ik daar ook niet voor betalen. Dat lijkt me vrij redelijk en dat is een normale gang van zaken.

Ik had vorige week geen internet, mijn modem gegevens waren tot 6x toe op mysterieuze wijze uit het systeem verdwenen bij m'n provider, ik heb 6x moeten bellen. Had ik dat niet gedaan en was ik overgestapt op een andere provider zonder op te zeggen zou ik ook gewoon die rekening moeten betalen, of ik nou internet gebruik of niet. Beetje vergelijkbare situatie om aan te geven dat je ergens gewoon fout zit.
Jullie zitten eigenlijk gewoon beide fout, dus als ze akkoord gaan met die 12 euro mag je blij zijn. Neemt niet weg dat je altijd kan proberen er af te komen zonder te betalen, als je maar netjes een brief stuurt.

Je kan ook gewoon heel moeilijk gaan doen, maar of dat bedrag het waard is? Ik denk 't niet.
Of het hun waard is een deurwaarder te sturen? Denk het ook niet. Maar gewoon niet betalen is ook niet normaal, daarom zeg ik; schrijf die brief. Eventueel aangetekend verzenden, maar dat kost je bijna net zo veel als die rekening. Dus de keus is aan jou.
Zonder brief ben je nergens.

Veel meer advies kunnen wij je ook niet geven hoor, een discussie over wie gelijk heeft is ook niet nuttig. Je zult met hun tot een oplossing moeten komen, dus je kan beter je aandacht besteden aan een brief naar E-Dentify dan in dit topic onze adviezen te gaan aanvechten.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:23:
@We Are Borg.
[...]

Hun dus ook neem ik aan? Als hun niet aan het "contract" (welke ik nooit in papier ondertekend heb (dacht ik :X)) houden, doe ik dat ook niet, zo simpel denk ik.

In mijn ogen contractbreuk aan hun kant.

Nalatighied? Mja, zou kunnen, maar in de periode heb ik in totaal 4 mailtjes (niet allemaal over dit onderwerp) verstuurd waarop ik geen reactie heb gekregen, dus ik had de moed al een beetje opgegeven.
Maar je hebt wel gelijk, was niet correct.
Kan me ook voorstellen dat je de moed op geeft na die mailtjes. Daarnaast, zal zeker niet ontkennen dat zij het niet netjes oppakken. Ze negeren 90% van je email en sturen gewoon 1 regel terug met "zie voorwaarden, betalen!". Beide partijen hebben hier 'schuld', als je over schuld kunt spreken. Vragen die nu bij mij opkomen:

- Is het princiepe mij 20 euro waard?
- Wil ik het risico lopen op een deurwaarder voor de deur?

Ik zou denk ik zelf ze een brief sturen, opzeggen en melden dat je het niet eens bent met de gang van zaken, maar dat je de 20 euro zal betalen (en verwacht geen extra jaar hosting + rekening meer te krijgen).

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-02 21:43
Mischien is het niet onverstandig voor de topicstarter om het domein bij die nieuwe hoster te registreren, mocht 'ie het alsnog willen hebben.
Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat hostingproviders mogelijk moeilijk gaan doen en alsnog het domein kapen om je tot betalen te dwingen. (.nl domeinen zijn relatief goedkoop als je ze kunt registreren via een domein-registrar die 1000-en domeinen heeft)
Maar aan de andere kant als je ziet hoe makkelijk de TS er in feite over het probleem heen gestapt is denk ik niet dat het domein echt veel waarde voor 'm heeft.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Als je hoster zich niet aan hun deel van de afspraken houdt, en dat is zo te lezen zo, wil dat nog niet zeggen dat jij dit ook niet hoeft te doen.

Als je het correct gespeeld had had je ze in gebreke gesteld.
En verder op juridische wijze het netjes afgerond.

Nu ben je in feite geen haar beter dan je tegenpartij en mag je wat mij betreft een deurwaarder aan de deur krijgen hiervoor (hoewel ik die kans erg klein acht).

Nu zit je (ook) fout. Meer valt er niet over te zeggen imho.

Abort, Retry, Quake ???

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Dat je niet kon inloggen of het product/dienst niet werkte zoals afgesproken is niet direct een reden dat het contract is ontbonden, daarvoor moet je los het contract opzeggen.

Als je een ander traject is zou gaan kan je ze in gebreke stellen op de levering en ze dwingen tot levering of een factuur aanpassing misschien. Maar het niet correct leveren volgens afspraak is niet automatisch een opzegging van een product/dienst.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:11

Croga

The Unreasonable Man

Joen schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:50:
Het is zeer gebruikelijk dat je schriftelijk een abonnement moet opzeggen. Dit is vaak zo voor abbonementen bij tijdschriften, alsmede verzekeringen, maar ook bij hostingproviders. Voor dat je een abbonement laat ingaan moet je meestal eerst akkoord gaan met de algemene voorwaarden van dat bedrijf en daar staat ook in dat je met een bepaalde opzegtermijn te maken hebt en dat je schriftelijk moet opzeggen.
Jurisprudentie zegt echter dat het opzeggen van een overeenkomst net zo makkelijk moet zijn als het aangaan er van. Dat houdt in dat als je een overeenkomst per EMail aan kunt gaan, moet het ook mogelijk zijn deze per EMail op te zeggen.

Pas als de overeenkomst alleen maar schriftelijk aangegaan kan worden, kunnen ze ook schriftelijke opzegging afdwingen. En dat ook nog alleen als dat in de schriftelijk ontvangen voorwaarden staat (ofwel: De overeenkomst op papier per fax moeten bevestigen is niet genoeg; als dat "papier" gedownload wordt en de voorwaarden alleen electronisch beschikbaar zijn wordt het nogsteeds gezien als een overeenkomst die electronisch is aangegaan).

Ofwel: Ja, het is normaal dat dit in de voorwaarden vermeld wordt. Nee, die voorwaarden hebben geen enkele waarde aangezien De Nederlandse Rechter zegt dat het niet zo is.

Daarnaast hebben al mijn voorgangers wel gelijk. Simpelweg ontevreden zijn met de dienstverlening betekend nog niet dat je geen verplichtingen hebt. De te wandelen weg zou zijn geweest:
- Klagen
- In gebreke stellen
- Opzeggen

Die drie stappen dienen minimaal doorlopen te worden als je van het contract af wil. In dit geval had dat waarschijnlijk allemaal per EMail gekunt, zelfs zonder reactie van de tegenpartij. Zolang je zorgt dat er degelijke historische copiën van die EMails zijn (verstuur het bijvoorbeeld via je eigen provider en laat het in de sentbox van je provider staan. Liefst met screenshots) is dit geen probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door Croga op 18-04-2006 06:46 ]

Verwijderd

Niet al te moeilijk denken, gewoon je getekende contract opvragen, ook waar de voorwaarde op staan.

Is die er dan moet je nogmaals betalen.
Is die er niet, dan is er ook geen overeenkomst en dus behoef je niet te betalen?

Simpel en snel.

Wanneer er wel een getekend contract is (met de voorwaarde), kun je ook na betalen direct opzeggen.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 21:13
Wat ik zou doen:

Mailtje terugsturen waarin je aangeeft dat je niet betaalt omdat ze nooit geleverd hebben (eventueel screendump van bewijsmateriaal erbij) en daarbij aangeven dat je ze van harte uitnodigt om je voor de rechter te dagen, omdat je dan als tegenvordering alle kosten zult vorderen die je hebt moeten maken omdat zij wanprestatie hebben gepleegd.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 07:08:
Niet al te moeilijk denken, gewoon je getekende contract opvragen, ook waar de voorwaarde op staan.

Is die er niet, dan is er ook geen overeenkomst en dus behoef je niet te betalen?
Bullshit

[ Voor 30% gewijzigd door StevenK op 18-04-2006 07:37 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:55
Ik heb ook ooit een domein+pakket aangevraagd bij deze partij. Nadat ik na 2 maanden nog niks gehoord had, ben ik overgestapt naar SoHosted. Kreeg ik weer een maand later de factuur toegestuurd, en de mededeling dat ik kon inloggen nadat de factuur voldaan was. Ten eerste vind ik het raar dat ze de gewenste domeinnaam konden registreren, nadat deze een maand eerder was geregistreerd door SoHosted. Ten tweede denken ze toch niet serieus dat je na drie maanden niks gehoord te hebben, nog steeds met hun in zee wil gaan?
Ik heb toen een mailtje terug gestuurd dat ik inmiddels met een andere partij in zee ben gegaan, omdat ik zo lang niks van ze gehoord had, en dat ik niet tot betaling over zou gaan. Verder nooit meer wat van gehoord.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie en de levensles, ik weet nu iig hoe ik het de volgende keer moet doen.. :)

Ik wacht nog even de mail van SIDN af, (net mail gekregen dat het doorgestuurd is naar de juridische afdeling van SIDN :>) en die zal me vast iets aanbevelen. ;)

Het andwoord van SIDN stuur ik door naar E-dentify met een duidelijke (en aardige :P) uitleg van het probleem. Mocht daar niks van komen zal ik gewoon het bedrag betaalen (12euro), aangezien ik inderdaad een beetje nalatig ben geweest.

@TD-er, Klopt, ik hecht geen waarde meer aan dat domein

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:35:
Ik wacht nog even de mail van SIDN af, (net mail gekregen dat het doorgestuurd is naar de juridische afdeling van SIDN :>) en die zal me vast iets aanbevelen. ;)
Wat heb je SIDN voorgelegd? Want in principe bemoeit SIDN zich niet met conflicten tussen deelnemers (hostingtoko's) en houders (jij, of in dit geval niet eens :P). Verder kan een antwoord van SIDN (ook een 'dit behandelen we niet') best een week duren of nog langer.

Het geheel is overigens van beide kanten niet netjes. E-dentify had je gewoon een werkende geheel moeten geven, jij had gewoon volgens de voorwaarden moeten betalen/opzeggen (hoewel ik je reactie snap hoor ;)).
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 07:08:
Is die er dan moet je nogmaals betalen.
Jij tekent voor je frikandelletje speciaal in het weekend ook een overeenkomst?

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:42:
[...]

Wat heb je SIDN voorgelegd? Want in principe bemoeit SIDN zich niet met conflicten tussen deelnemers (hostingtoko's) en houders (jij, of in dit geval niet eens :P). Verder kan een antwoord van SIDN (ook een 'dit behandelen we niet') best een week duren of nog langer.
Ik was zelf ook verbaast van de reactie van SIDN, ik zie wel hoe het loopt.
Dat het een week kan duuren is geen probleem, ik kan op z'n vroegst toch pas op de 24e betaalen aan e-dentify.
[...]
Ik heb vorig jaar een hosting pakket besteld bij e-dentify.nl,
maar ik heb geen volledige hosting ondvangen en nog nooit een domeinnaam gekregen.
Nu weet ik dat jullie daar niet veel mee te maken hebben en/of kunnen doen, maar ik zou graag via de mail een bevestiging willen hebben dat mijn domein nooit actief is geweest.

Het gaat om het domein: techforums.nl
Over een periode van 28-02-05 tot heden.

Ik hoop graag van u te horen,
[...]
Pagina: 1