Beste GoT,
Dit is mijn eerste post op GoT, even ter informatie
Ik heb vorig jaar bij E-dentify een hosting besteld, 22,- Euro voor hosting + domein.
Na 13 dagen eindelijk bericht van E-dentify gekregen dat de hosting actief was.
De eerse 2 maanden gingen wel goed, af en toe een dag of wat down, maar wat verwacht je voor dat geld.
Alleen heb ik nooit mijn domein naam ondvangen. hijs nooit actief geweest, ik heb het 2 maanden met een .nl.tt domein gedaan. Na de 2 maanden kon ik niet meer inloggen op de FTP en mijn site was down. Geen mailtje van verandering IP of iets, niets.
Mail verstuurd naar E-dentify, geen reactie. Na een maand gewacht te hebben ben ik overgestapt naar een andere hosting provider (http://intakt.com)
20 euro over de balk gesmeten dus.
Nu krijg ik een jaar later een factuur waar in staat dat ik weer moet betaalen. Ik dus netjes een mail terug gestuurd (Ticket systeem is heerlijk btw:|)
dacht ik
Ik dus weer een mailtje terug:
De aangifte heb ik (nog) niet gedaan, aangezien ik niet weet of dat mogelijk is.
Ik heb even een mail verstuurd naar sidn, waarin ik vraag of zij kunnen controleeren of mijn domein nooit actief is geweest. (nog geen reactie op gehad, kut paasdagen
)
Ze vragen mij dus nu te betaalen voor een service die hun niet aan mij leveren.
Nu is mijn vraag aan jullie, wat zou ik moeten doen? wat zouden jullie doen? wachten tot de deurwaarder aan de duer komt? (komt die voor 22 euro?
)
Dit is mijn eerste post op GoT, even ter informatie
Ik heb vorig jaar bij E-dentify een hosting besteld, 22,- Euro voor hosting + domein.
Na 13 dagen eindelijk bericht van E-dentify gekregen dat de hosting actief was.
Hieraan neem ik aan dat ze het geld bedrag en de .nl contract binnen hebben gekregen, dus ik denk; Mooi.Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw betaling en eventuele contracten ontvangen, en uw account is aangemaakt.
Uw gegevens zijn:
Gebruikersnaam: ******
Wachtwoord: ******
U kunt inloggen op http://techforums.nl/cpanel, of als uw domeinnaam nog niet actief is: http://62.212.91.12:2082 (2086 vooor resellers)
Indien u vragen heeft, kunt u contact opnemen met customerservice@e-dentify.nl.
Met vriendelijke groet,
het E-Dentify Internet Diensten team.
admin@e-dentify.nl
http://www.e-dentify.nl
De eerse 2 maanden gingen wel goed, af en toe een dag of wat down, maar wat verwacht je voor dat geld.
Mail verstuurd naar E-dentify, geen reactie. Na een maand gewacht te hebben ben ik overgestapt naar een andere hosting provider (http://intakt.com)
20 euro over de balk gesmeten dus.
Nu krijg ik een jaar later een factuur waar in staat dat ik weer moet betaalen. Ik dus netjes een mail terug gestuurd (Ticket systeem is heerlijk btw:|)
Waarop ik uiteraard een reactie krijgBeste E-Dentify,
Ik gebruik al een lange periode geen gebruik van jullie hosting-service,
aangezien ik al na ~3 maanden niet meer kon inloggen en mijn domien nooit online/actief gekomen was.
Immidels heb ik al een andere hosting en zal ik in de toekomst geen gebruik maken van jullie service.
Deze rekening zal hier dan ook onvoldaan blijven liggen.
Met vriendelijke groet,
Mick
Schiftelijk opzeggen? sinds wanneer is dat het geval?Beste,
U dient de factuur te voldoen, gezien u niet schriftelijk heeft opgezegd.
Met vriendelijke groet,
PB Singelsma - E-Dentify Internet Diensten
Ik dus weer een mailtje terug:
Toen werd het stil, tot gister!Beste,
Ik heb nooit ergens gelezen dat ik schriftelijk zou moeten opzeggen, en hoelang deze opzegtermijn zou zijn. (maar hierin kan ik mij vergissen.)
Overigens is het probleem niet zozeer dat ik het niet wil of kan betalen, maar ik heb geen zin om iets te betalen en er niks voor terug te zien. (Dat kunt u ook wel begrijpen, neem ik aan, u gaat toch ook niet naar een supermarkt en een rekening krijgen voor een appel die je niet gekocht/gekregen hebt.).
Plus, dat ik al betaald heb(had) voor een domeinnaam die ik niet gekregen heb (waar jullie dus ook niet voor betaald hebben, neem ik aan), en een hosting waarvan ik niet volledig gebruik van heb kunnen maken. (Had ik toentertijd ook een e-mail over verstuurd, nooit reactie op gekregen)
Dus, mocht ik deze rekening betalen, zou ik wel graag een "werkende" hosting er terug voor krijgen. (zal der waarschijnlijk geen gebruik van maken, maar dit is principe.)
Mocht hier verder niks uit voortkomen, zal ik de mogelijkheden bekijken of hier aangifte mogelijk voor is.
Met vriendelijke groet,
Mick
Hier heb ik nog niet op gereageerd, zover ik weet stond dat vorig jaar nog niet in de voorwaarden!Beste,
Schriftelijk opzegging staat vermeld in onze voorwaarden, hiermee bent u akkoord gegaan tijdens de bestelling.
Met vriendelijke groet,
PB Singelsma - E-Dentify Internet Diensten
De aangifte heb ik (nog) niet gedaan, aangezien ik niet weet of dat mogelijk is.
Ik heb even een mail verstuurd naar sidn, waarin ik vraag of zij kunnen controleeren of mijn domein nooit actief is geweest. (nog geen reactie op gehad, kut paasdagen
Ze vragen mij dus nu te betaalen voor een service die hun niet aan mij leveren.
Nu is mijn vraag aan jullie, wat zou ik moeten doen? wat zouden jullie doen? wachten tot de deurwaarder aan de duer komt? (komt die voor 22 euro?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 23:30 . Reden: net -> niet, kleine typo, groot gevolg. ]