Defect beeldscherm laptop

Pagina: 1
Acties:

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
ik post dit voor mn broer. hij heeft sinds twee maandjes een nieuwe laptop (acer dacht ik :P)
iig, na een maand kreeg ie een lelijke plek in het beeldscherm, waarschijnlijk door teveel druk erop oid, hij begrijpt er niks van, en volgens de fabrikant valt het onder gebruiksschade, dus die doen niks.
hier een plaatje van het eufel. volgens mn broer trekt het ook steeds verder naar binnen.Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/7841/dsc006099lg.th.jpg

is hier nog iets aan te doen, en zoja; wat?
alvast bedankt

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

Verwijderd

Als het door de druk komt,heeft je fabrikant denk ik wel het geijk aan z'n zijde.

Maar wel vervelend,dat ze je je broer op deze manier een beetje in de steek laten,vooral bij zo'n jong apparaat.

Er zit verder geen uiterlijke schade op het apparaat?

Ik denk dat er niks anders op zit,als ehm te laten repareren,een laptop is net wat anders als een normale pc.En vaak kun je daar zelf niet zo snel aan sleutelen.Vooral niet,als het lcd scherm besschadigt is.

Edit ik zie trouwens duidelijk Toshiba staan op de foto

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 22:35 ]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:32:
Als het door de druk komt,heeft je fabrikant denk ik wel het geijk aan z'n zijde.

Maar wel vervelend,dat ze je je broer op deze manier een beetje in de steek laten,vooral bij zo'n jong apparaat.

Er zit verder geen uiterlijke schade op het apparaat?

Ik denk dat er niks anders op zit,als ehm te laten repareren,een laptop is net wat anders als een normale pc.En vaak kun je daar zelf niet zo snel aan sleutelen.Vooral niet,als het lcd scherm besschadigt is.

Edit ik zie trouwens duidelijk Toshiba staan op de foto
Uiterlijke schade hoeft niet direct aanwezig te zijn om dit soort dingen te veroorzaken. Wanneer je een stapel boeken erop legt of een punt van een boek stoot tegen de achterkant kan het al gebeuren volgens mij. Het ene scherm is daar meer vatbaar voor als de ander. Trouwens, om discussies over het wel of niet acceptabele niveau van de service van Acer te vermijden. Het gaat om een Toshiba ;) Dat staat tenslotte op de foto..

[ Voor 43% gewijzigd door J0YR1D3R op 17-04-2006 22:35 ]

Verwijderd

klopt,heb het gezien.

Ik vroeg me alleenaf of er echt niks te zien is aan de buitenkant als dit niet het geval is,lijkt het me voor de fabrikant toch moeilijker om te bewjzen dat het om gebruikersschade gaat

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
excuses het is inderdaad een toshiba, ik dacht uit mn hoofd dat het een acer was maar oke :)
ik heb absoluut niks gezien aan uiterlijke schade in ieder geval..
zoiets repareren zal zeker een nieuw beeldscherm worden, ofniet ?

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Terug naar de verkoper "ja hij was ineens kapot", niks teveel druk... laat hem maar bewijzen dat het door verkeerd gebruik is gebeurd. Niet te snel naar huis laten sturen met zulke gevalletjes :).

Verwijderd

psies:)zo dacht ik er ook over :) Als er niks aan de buitenkant te zien is,kan ie er ook niks over zeggen nog.
ase- schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:16:
excuses het is inderdaad een toshiba, ik dacht uit mn hoofd dat het een acer was maar oke :)
ik heb absoluut niks gezien aan uiterlijke schade in ieder geval..
zoiets repareren zal zeker een nieuw beeldscherm worden, ofniet ?
Grote kans van,dat er een nieuw beeldscherm in moet komen

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 19:26 ]

Pagina: 1