[bug] Nieuwslink @ Frontpage geeft foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Op de Frontpage stond/staat een nieuwslink onder /ETC en als ik die open krijg ik een foutmelding;

http://tweakers.net/nieuw...EON-X1900-XTX-getest.html
Deze pagina wordt niet verder gegenereerd door de foutieve aanroep.
:?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:58

Inge Janse

post-l33t

Blijkbaar had iemand de velden voor de url en de titel door elkaar gegooid. Inmiddels lijkt het weer te werken (de nieuwslink op http://tweakers.net/nieuws/links alvast).

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
De link waar jij het over hebt had ik ook al gevonden, en daar werkt die inderdaad prima. Maar ik bedoel in het menu onder /ETC, als je daar op "20:12 Nieuwslink: Sapphire Blizzard RAD..." klikt dan krijg je de melding uit m'n 1e bericht? En de link uit m'n 1e bericht lijkt me ook niet erg jofel: die ' :- ' :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zou je dit willen melden op de devtrack? Dan kan dit door een devver nader worden bestudeerd en als dat mogelijk is ook opgelost worden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

Al gefixed ;)

Intentionally left blank

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
:o \o/ :P

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
_/-\o_

Pagina: 1