Ik heb nu 2 routers: eerst is er het multi-pc modem, hier is 1 pc op aangesloten, en een draadloze router. Op de draadloze router is weer een xbox en een psp aangesloten. De psp is draadloos, en de xbox is gewoon met een kabeltje verbonden.
nu de problemen: ik kan niet in het menu van de draadloze router komen, en xbconnect werkt niet met de draadloze router. Xbox live wél. Xbox live werkt gewoon via de xbox, terwijl xbconnect altijd via de pc aangestuurd moet worden: op de pc kies je een server, die je vervolgens op je xbox kunt joinen.
Verder doet mijn psp het niet op de draadloze router
Als ik nu op xbconnect wil moet ik de draadloze router eruit halen, oftewel de xbox direct op de eerste router (mutli-pc) aansluiten.
kan iemand mij vertellen hoe ik de routers moet configureren?
nu de problemen: ik kan niet in het menu van de draadloze router komen, en xbconnect werkt niet met de draadloze router. Xbox live wél. Xbox live werkt gewoon via de xbox, terwijl xbconnect altijd via de pc aangestuurd moet worden: op de pc kies je een server, die je vervolgens op je xbox kunt joinen.
Verder doet mijn psp het niet op de draadloze router
Als ik nu op xbconnect wil moet ik de draadloze router eruit halen, oftewel de xbox direct op de eerste router (mutli-pc) aansluiten.
kan iemand mij vertellen hoe ik de routers moet configureren?
[ Voor 5% gewijzigd door stimpyMGS op 17-04-2006 20:43 ]